Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Dyson airwrap vergelijkbaar

ik heb nu haar tot op mijn schouderbladen. Hier zet ik soms Krul in met de stijltang. Ik heb stijl haar en wil eigenlijk vooral wat volume. Dit lukt vaak niet zo goed met de stijltang.

nu laat ik binnenkort mijn haren korter knippen maar ik zou dan graag wat volume/lichte golven in mijn haren willen maken. Ik zag nu de dyson airwrap maar vind hem wel prijzig. Iemand ervaringen met een ander systeem voor de haren?

Niet echt vergelijkbaar want de Dyson is echt wel heel bijzonder in z`n soort (ik heb hem zelf ook) maar ik ben ook erg tevreden over deze

https://www.bol.com/nl/nl/p/babyliss-2736el-krulborstel-automatisch-roterend/9200000041322683/

Die borstel roteert twee kanten op en dat is voor onhandige dummy's zoals ik, ideaal. Echt krullen krijg ik er niet mee maar volume en een beetje slag kan zeker wel. Ook erg goed geschikt om je punten naar binnen of juist nr buiten te vormen. 

83angel

83angel

22-09-2021 om 03:36 Topicstarter

dank je. Ik heb er naar gekeken en is denk ik niet echt wat ik zoek. Te bang dat de haren vast komen te zitten.

ik was er al een beetje bang voor dat de dyson echt een apart iets was. Ben jij er tevreden over?

83angel schreef op 22-09-2021 om 03:36:

dank je. Ik heb er naar gekeken en is denk ik niet echt wat ik zoek. Te bang dat de haren vast komen te zitten.

ik was er al een beetje bang voor dat de dyson echt een apart iets was. Ben jij er tevreden over?

haren komen echt niet vast, serieus niet, je kan nl. beide kanten op draaien dus als het al gebeurd draai je de andere kant op en klaar ben je.Die babylish is goedkoop maar wat mij betreft zijn geld waard. 


De Dyson Aiwrap is fantastisch maar ik kan me voorstellen dat sommige hem vreselijk vinden tegenvallen, ligt er maar aan wat je verwachtingen zijn. Ik heb lang beetje sluik haar ongeveer zoals Monica Geuze. 

hij is erg simpel in gebruik en je maakt er makkelijk krullen mee, die zakken wel redelijk vlot uit ( tenzij je met haarlak etc in de weer gaat maar daar heb ik dan weer een hekel aan) > in de loop van de avond blijven er bij mij enkel onderin een beetje golven over MAAR: die blijven dan ook wel dagenlang, mijn haar ziet er super gezonde en duidelijk gestyled uit, echt alsof je van de kapper komt zeg maar . Volume is ook top en overall denk ik dat dit een redelijk goede oplossing is voor het behouden van lang gezond haar. 

Ik heb hem eerst even een week gelend van een vriendin en ik was om, een van mijn vriendinnen heeft vervolgens weer die van mij geleend en voor haar werkte het helemaal niet. hij is wel duur natuurlijk dus ik zou hem echt ff proberen. 



83angel

83angel

22-09-2021 om 13:16 Topicstarter

https://www.libelle.nl/actueel/dit-zijn-de-4-beste-kapsels-voor-fijn-haar~b32a13e3/

nummer 4 is hoe mijn haar ongeveer is.

ik wil ook geen strakke Krul. Beetje beach wave en dan tot op de schouders. Ik denk dat ik hem maar bestel online. Ik zag dat ze op marktplaats ook nog makkelijk weggaan mocht het niks zijn

volgens mij kan je hem bij Dyson ook binnen 30 dgn retourneren. Ik ben benieuwd wat je er van vind! Op Youtube vind je veel filmpjes met instructies 

Volgens mij is er nog geen serieus, vergelijkbaar alternatief. Sociale media staat helaas op dit moment vol met advertenties voor de AliExpress dupe met een opgeplakt merkje. Maar die staat ook te koop op Bol.com en er staat dat het gedeelte dat je haar moet krullen al na een paar keer gebruiken afbreekt als die warm is tijdens gebruik. Dat apparaat moet tijdens gebruik ook warm worden. Maar dit is misschien een vergelijkbaar apparaat voor jou...

83angel schreef op 22-09-2021 om 13:16:


nummer 4 is hoe mijn haar ongeveer is.

ik wil ook geen strakke Krul. Beetje beach wave en dan tot op de schouders. Ik denk dat ik hem maar bestel online. Ik zag dat ze op marktplaats ook nog makkelijk weggaan mocht het niks zijn


Die van Marktplaats en Vinted zijn bijna altijd nep. En anders heb je wel dat de kopers niet altijd eerlijk zijn. Ik heb zelf verschillende Dyson apparaten (stofzuiger, haardroger, ventilator) en ik weet uit ervaring dat er veel schimmige handel is omdat die apparaten ontzettend vaak  overal uitverkocht en dus moeilijk verkrijgbaar zijn.


Er is ook zo'n Vinted groep op Facebook waar iemand een Airwrap kocht en toen een blikje verf ontving. Gewicht is gecontroleerd bij de post en was lager dan die van de airwrap. Ze kreeg haar geld wel terug, maar die garantie heb je niet van tevoren.

kipp1998 schreef op 02-04-2022 om 20:05:

Volgens mij is er nog geen serieus, vergelijkbaar alternatief.

Kan ook niet door de patenten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.