Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

De perfecte waterdichte, ademende, lange, getailleerde jas

Ik heb een Northface. Weet de modelnaam niet, maar wrs vind je die wel bij Bever of Zalando. En anders een ander goed merk bij de Bever!

Dure jassen durf ik niet te kopen, ik moet ze overal en nergens ophangen, ik zou bang zijn dat m'n jas gepikt wordt en dan zit je zonder!

TheBrown97 schreef op 13-11-2025 om 22:28:

Ik heb een Northface. Weet de modelnaam niet, maar wrs vind je die wel bij Bever of Zalando. En anders een ander goed merk bij de Bever!

De ‘Suzanne’ misschien? 

Ik heb er zelf een van Rainsisters, prachtig mooie jassen!

Auwereel schreef op 13-11-2025 om 22:37:

Dure jassen durf ik niet te kopen, ik moet ze overal en nergens ophangen, ik zou bang zijn dat m'n jas gepikt wordt en dan zit je zonder!

Jij komt nooit op mij over alsof je in  schimmige kroegen rondhangt Auwereel

Fiorah

Fiorah

14-11-2025 om 21:23 Topicstarter

kapow schreef op 14-11-2025 om 11:25:

ik zie hier een aantal kleuren in de sale

https://www.ronaldadventureshop.nl/patagonia-tres-3-in-1-parka-dames.html

Oh dankjewel! Helaas niet 'mijn' kleuren (niet dat ik zo eenkennig ben maar ik bedoel kleuren die me mooi staan).

Rainsisters vind ik ook mooi! Zitten ze ook fijn?

Nehalennia schreef op 14-11-2025 om 21:12:

[..]

Jij komt nooit op mij over alsof je in schimmige kroegen rondhangt Auwereel

Nou, da's mooi! 

Helaas ben ik er niet van gevrijwaard ondanks mijn onberispelijke levenswandel.
Ook in kerken wisselt er wel eens iets van eigenaar (al was ik niet het slachtoffer toen) en op mijn werk ben ik al eens iets kwijt geraakt, en in het zwembad wat niet meer in het kluisje paste. En sinds kort laat ik ook geen spullen in mijn fietstas zitten, sinds mijn vest daaruit gejat is.

Regenjassen, drama! Ik gebruik ze op de (niet-electrtische ) fiets en vaak vind ik ze dan toch vervelend zweterig, ondanks de mooie beloften. Daarbij ben ik klein van stuk met kortere armen dan gemiddeld, dat maakt een jas vinden zoals TO zoekt voor mij ingewikkeld. En ik vind het ook lastig zoveel geld te besteden aan een kledingstuk dat je vrij weinig draagt. 
Maar leuk alle suggesties langs te zien komen!

Auwereel schreef op 15-11-2025 om 14:27:

[..]

Nou, da's mooi!

Helaas ben ik er niet van gevrijwaard ondanks mijn onberispelijke levenswandel.
Ook in kerken wisselt er wel eens iets van eigenaar (al was ik niet het slachtoffer toen) en op mijn werk ben ik al eens iets kwijt geraakt, en in het zwembad wat niet meer in het kluisje paste. En sinds kort laat ik ook geen spullen in mijn fietstas zitten, sinds mijn vest daaruit gejat is.

Echt??? Dat is me nog nooit gebeurd, iets weg uit mijn fietstas.

Wel de hele fiets verdwenen. Ook vervelend 

Wilgenkatje- schreef op 15-11-2025 om 16:06:

[..]

Echt??? Dat is me nog nooit gebeurd, iets weg uit mijn fietstas.

Wel de hele fiets verdwenen. Ook vervelend

Een paar jaar geleden waren mijn fietstassen gejat. Dan sta je ook raar te kijken. 

Pimpelmees67 schreef op 15-11-2025 om 16:26:

[..]

Een paar jaar geleden waren mijn fietstassen gejat. Dan sta je ook raar te kijken.

Mijn en dijn - ingewikkeld. 

Waren het extra leuke fietstassen Pimpelmees?

Wow, wat een fraaie jassen, die Rainsisters. Als ik op een dag lang, jong en slank ben... Hahaha. Maar vraag me af of ze écht goed waterdicht zijn. Heb ook weleens een merkjas gehad en kwaad teruggestuurd, omdat ik er onder die jas knap incontinent uit bleek te zien. Daar koop ik geen charmante regenmantel voor!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.