Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Budget make up tips

Ik hou altijd wel van budget toppers, denk aan drogist merken als Essence en Catrice en zo. Wat zijn jouw toppers? 

Ik trap af: ik vind de Essence Maximum definition mascara meer dan prima. Mijn favoriet is wat duurder maar nog steeds wel redelijk budget: The Falsies Lash lift van Maybellin, werkelijk fantastisch is die bij mij.

Guppekop

Guppekop

12-10-2021 om 11:30 Topicstarter

En ik heb recent dit ontdekt: 

prd-front-4842790-1-600x600?context=bWFzdGVyfHByZC1pbWFnZXN8NTExOTJ8aW1hZ2UvanBlZ3xoNTAvaDFhLzEyMjk1MzMyMTM0OTQyL3ByZC1mcm9udC00ODQyNzkwLTFfNjAweDYwMHw1ZTA2M2Y3N2Q2ZDhjYTg3NTQ3NjRjMDUwZDdkZGMyZWViZjE5Y2ZjMGQ3YmEyNDMzZjBmOTg5YmYzMmQ4ODZh

van Catrice, is een soort dagcrme/primer die mijn huid net iets mooier maakt en een fijne glow geeft. Ik haat foundation dus dit is top voor mij. Ook de gewone 'gel'lak van Catrice, de ICO nails lijn vind ik erg goed voor een gewone nagellak, blijft bij mij heel behoorlijk zitten en lakt heel fijn.

Lash Princess mascara van Essence. Top. 
Nagellakjes van Catrice.
Mijn favoriete lippenstift is van Maybelline, de matte ink. 1 x aanbrengen en het zit de hele dag goed.
Foundation is ook van Catrice. De HD Liquid. 
Eyeliner van Essence, Liquid ink. Nooit een betere gehad.

Guppekop

Guppekop

12-10-2021 om 12:24 Topicstarter

Pimpelmees67 schreef op 12-10-2021 om 12:18:

Lash Princess mascara van Essence. Top.
Nagellakjes van Catrice.
Mijn favoriete lippenstift is van Maybelline, de matte ink. 1 x aanbrengen en het zit de hele dag goed.
Foundation is ook van Catrice. De HD Liquid.
Eyeliner van Essence, Liquid ink. Nooit een betere gehad.

die lippenstift inderdaad! is de enige die bij mij goed blijft zitten inderdaad, alhoewel ik wle verschil in de kleuren ervaar, ik heb denk ik 6 kleuren en twee ervan blijven wat minder zitten. Ik vind het wel jammer dat ik het niet mooi kan bijwerken tussendoor, dat wordt vaak erg korrelig, herken je dat? 

Lash princes vind ik ook erg fijn en die eyeliner is ook mijn favoriet! 

Guppekop schreef op 12-10-2021 om 12:24:

[..]

die lippenstift inderdaad! is de enige die bij mij goed blijft zitten inderdaad, alhoewel ik wle verschil in de kleuren ervaar, ik heb denk ik 6 kleuren en twee ervan blijven wat minder zitten. Ik vind het wel jammer dat ik het niet mooi kan bijwerken tussendoor, dat wordt vaak erg korrelig, herken je dat?

Lash princes vind ik ook erg fijn en die eyeliner is ook mijn favoriet!

Ik hoef het eigenlijk nooit bij te werken, alleen na een vette hap. En als ik dat doe boen ik de restanten er eerst af en breng ik een nieuwe laag aan. Het is inderdaad zo dat niet alle kleuren mooi blijven. Bij mij gaat de felrode snel korrelen.

De foundation van Catrice is favoriet bij mij. All Matt Shine Control. Voor 6,59 euro.

En de primer van Catrice, ga ik proberen. Dank voor de tip Guppekop.

Guppekop

Guppekop

12-10-2021 om 13:38 Topicstarter

Pimpelmees67 schreef op 12-10-2021 om 12:30:

[..]

Ik hoef het eigenlijk nooit bij te werken, alleen na een vette hap. En als ik dat doe boen ik de restanten er eerst af en breng ik een nieuwe laag aan. Het is inderdaad zo dat niet alle kleuren mooi blijven. Bij mij gaat de felrode snel korrelen.

inderdaad de fel rode doet dat erg maar eh... hoe boen je het eraf als je niet thuis bent? Water does not do the trick bij mij  

Ik rook en denk dat daardoor toch soms de kleur bij het binnenste van mijn lippen wat sneller weg gaat. 

Guppekop schreef op 12-10-2021 om 13:38:

[..]

inderdaad de fel rode doet dat erg maar eh... hoe boen je het eraf als je niet thuis bent? Water does not do the trick bij mij

Ik rook en denk dat daardoor toch soms de kleur bij het binnenste van mijn lippen wat sneller weg gaat.

Ik heb altijd een lippenbalsem (een hele vette in een potje) in mijn tas. Die smeer ik over mijn lippen en met een watje wrijf ik dan zo de korreltjes weg. Ik rook ook trouwens....

Guppekop

Guppekop

12-10-2021 om 14:15 Topicstarter

Pimpelmees67 schreef op 12-10-2021 om 13:49:

[..]

Ik heb altijd een lippenbalsem (een hele vette in een potje) in mijn tas. Die smeer ik over mijn lippen en met een watje wrijf ik dan zo de korreltjes weg. Ik rook ook trouwens....

oh slim ja, vaseline werkt inderdaad goed dus een vette lippenbalsem ook, bedankt voor de tip!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.