Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Broek rimpelt, niet mooi!

Ik ben de kleren aan het passen die ik net besteld heb. Er zit een hartstikke leuke broek bij, die ik graag wil houden, maar hij rimpelt erg. Zowel in het kruis als op de benen. Zelfs als ik de pijpen omsla, blijft hij rimpelen. En dat vind ik niet mooi.

Hebben jullie dat ook wel eens en wat is de oplossing? Heb ik een maat kleiner nodig ? Ligt het aan het model of is het wat anders? Ik kan niet naaien overigens en heb ook geen naaimachine.

Bedoel je dan dat hij echt van boven naar beneden rimpelt of, wat ik zelf wel eens heb, een klein beetje onder de billen en in de knieholte? Aan een rimpel in de knieholte stoor ik mij persoonlijk maar dat schijnt vrij normaal te zijn? Als hij echt van boven naar beneden rimpelt is de pasvorm denk ik gewoon niet goed en dan zou ik hem niet houden.

Maat groter juist, als hij trekt in het kruis. Of je hebt gewoon het verkeerde model.

Maat groter nemen bij rimpels die horizontaal lopen.

Sassenach

Sassenach

08-03-2023 om 17:57 Topicstarter

Mmm, de broek zit qua maat verder goed, is alleen te lang. Ik ben bij een maat groter bang dat hij gaat lubberen, want het is een elastische broek. Ik stuur hem dus toch maar terug.

een rimpelende elastische broek is te klein. Kan hij nog steeds te lang zijn maar de omvang is te klein.

Als hij elastisch is dan zou t goedkunnen dat t rimpelen na een kwartierje aanhebben weg is ivm uitlopen.
 Maat groter is dan vaak ineens zoutzak …
 Wie weet even aanhouden 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.