Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Botox mondhoeken zonder filler? Ervaringen?

Ik gebruik al een paar jaar botox voor mijn fronsrimpels en voorhoofdsrimpels. 
Nu twijfel ik of ik volgende keer ook mijn mondhoeken laat doen. Maakt botox het wat ‘zachter’? Want de ‘next level’ is fillers en dat durf ik niet goed. 
Iemand ervaring met enkel botox in de mondhoeken? 

Ik overweeg het, omdat ik een ernstige marionetlijnen heb, waardoor ik altijd ernstig/triest kijk. Ik had er nooit last van, maar nu met het Teamsen voor mn werk zit ik de hele tijd naar mezelf te kijken en het stoort me enorm.

Ik ben vooral benieuwd hoe lang zo iets blijft zitten. En wat beter is, botox of fillers.

Botox is goedkoper (100,- ongeveer), fillers over de 300,-. Moet je voor beide een aantal keer per jaar terug?

FarFarAway

FarFarAway

21-05-2023 om 18:14 Topicstarter

Boarn schreef op 21-05-2023 om 17:52:


Botox is goedkoper (100,- ongeveer), fillers over de 300,-. Moet je voor beide een aantal keer per jaar terug?


Botox doe ik om de 3 tot 4 maanden.
Fillers zouden ruim een jaar meegaan maar heb daar zelf geen ervaring mee. 

Ik heb fillers in mijn mondhoeken en had gewild dat ik het veel eerder gedaan had. Het is echt minimaal (van de allerminste hoeveelheid gaat nog de helft in de prullenbak), maar is zo'n verschil en blijft een jaar mooi. 
Toen ik het voor het eerst had laten doen vroeg mijn omgeving wekenlang of ik toevallig eindelijk van mijn slaapproblemen af was, want ik zag er zo uitgerust uit. Voor mij is het het geld dubbel en dwars waard. 

FarFarAway

FarFarAway

22-05-2023 om 05:06 Topicstarter

DeOnbekende schreef op 22-05-2023 om 00:47:

Ik heb fillers in mijn mondhoeken en had gewild dat ik het veel eerder gedaan had. Het is echt minimaal (van de allerminste hoeveelheid gaat nog de helft in de prullenbak), maar is zo'n verschil en blijft een jaar mooi.
Toen ik het voor het eerst had laten doen vroeg mijn omgeving wekenlang of ik toevallig eindelijk van mijn slaapproblemen af was, want ik zag er zo uitgerust uit. Voor mij is het het geld dubbel en dwars waard.


Deed het pijn, of was het te vergelijken met de botox prikjes? 
Had jij ook nog kleine lijntjes, of waren het al grotere groeven? 

FarFarAway schreef op 22-05-2023 om 05:06:

[..]


Deed het pijn, of was het te vergelijken met de botox prikjes?
Had jij ook nog kleine lijntjes, of waren het al grotere groeven?

Het is even venijnig, meer dan botox. Ik had kleine lijntjes, maar dat maakt niet zo veel uit hoor. Als je diepere groeven hebt spuiten ze er iets meer in, maar heb je aan de minimale hoeveelheid nog steeds genoeg. 

FarFarAway

FarFarAway

22-05-2023 om 08:18 Topicstarter

DeOnbekende schreef op 22-05-2023 om 08:15:

[..]

Het is even venijnig, meer dan botox. Ik had kleine lijntjes, maar dat maakt niet zo veel uit hoor. Als je diepere groeven hebt spuiten ze er iets meer in, maar heb je aan de minimale hoeveelheid nog steeds genoeg.


Mmm…. Het is door de pijn dat ik ook erg terughoudend ben voor fillers. Daarom hoop ik dat het ook met botox kan opgelost worden. Ik zit net aan mijn pijngrens - limiet met die botox 🙊😅 

Botox is pijnlijker dan fillers vind ik. Botox brandt, fillers niet.

DeOnbekende, wat ben je er ongeveer voor kwijt als ik vragen mag? En ga je dan 1x per jaar terug?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.