Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Bonprix site werkt niet

De site van Bonprix werkt al meer dan een week niet. Je kan bijvoorbeeld bij kleding geen maat aangeven en ook niks kopen. Wel zie ik veel foto's van kleding, terwijl je die past hoort te zien als je een bepaald kledingstuk wilt bekijken.

Weet iemand of daar een storing is en hoelang het duurt? Ik weet niet waar ik dat kan teruglezen...

Net even gekeken, maar hij doet het gewoon volgens mij.  Ik kan een maat aangeven en op bestellen klikken, dan gaat ie naar afrekenen.  Verder ben ik niet gegaan, want ik wil niks hebben,  maar het lijkt erop dat het gewoon werkt. 

hier werkt de website ook gewoon net gelijk even gekeken

collega van me heeft dat ook. Die heeft een Samsung telefoon. Op mijn iPhone heb ik nergens last van. Ze heeft erover gemaild en zijn er mee bezig kreeg ze terug. 

BritgetJones007

BritgetJones007

03-02-2025 om 09:09 Topicstarter

BlairW schreef op 03-02-2025 om 08:57:

collega van me heeft dat ook. Die heeft een Samsung telefoon. Op mijn iPhone heb ik nergens last van. Ze heeft erover gemaild en zijn er mee bezig kreeg ze terug.

Bedankt, dit verklaard het wel. Dan moet ik het op een andere manier bestellen. Superonhandig dit

BritgetJones007 schreef op 03-02-2025 om 09:09:

[..]

Bedankt, dit verklaard het wel. Dan moet ik het op een andere manier bestellen. Superonhandig dit

Of probeer een andere browser, hier werkt het prima op firefox op mijn Samsung.

BlairW schreef op 03-02-2025 om 08:57:

Op mijn Samsung doet de site het gewoon. Lijkt me dat het niet aan samsung ligt. Mss idd de browser? 

Ook Samsung hier.  Ik dacht, ik meld het even voor de statistieken 😉

BritgetJones007

BritgetJones007

03-02-2025 om 11:44 Topicstarter

en kan her ook zijn dat bepaalde sites geblokkeerd zijn op mijn mobiel? Waar kan ik dat nakijken....want ik lees dat anderen met Samsung er wel opkunnen en bestellen?

Bonprix heeft ook een app. Die werkt wel. Op mijn iPhone dan. Ik had er trouwens vorige week ook last van. Weet niet meer waar precies. 

MarvelousM schreef op 03-02-2025 om 11:45:

Bonprix heeft ook een app. Die werkt wel. Op mijn iPhone dan. Ik had er trouwens vorige week ook last van. Weet niet meer waar precies.

Collega had juist het probleem met de app

BritgetJones007 schreef op 03-02-2025 om 11:44:

en kan her ook zijn dat bepaalde sites geblokkeerd zijn op mijn mobiel? Waar kan ik dat nakijken....want ik lees dat anderen met Samsung er wel opkunnen en bestellen?

Heb je onlangs misschien een adblocker geïnstalleerd?

MarvelousM schreef op 03-02-2025 om 11:45:

Bonprix heeft ook een app. Die werkt wel. Op mijn iPhone dan. Ik had er trouwens vorige week ook last van. Weet niet meer waar precies.

Op mijn Android werkt de app niet.

Op mijn laptop schijnt alles perfect te werken. Een van de weinig voorkomende sites die alleen maar naar bonprix.nl gaat en nergens anders heen. Praktisch iedere andere site heeft een lange lijst van adressen waar jouw info heen gaat behalve deze site.

BritgetJones007

BritgetJones007

03-02-2025 om 19:43 Topicstarter

Kersje schreef op 03-02-2025 om 17:45:

[..]

Geen idee...hoe kan ik dat nakijken?

BritgetJones007

BritgetJones007

04-02-2025 om 05:48 Topicstarter

Kersje schreef op 03-02-2025 om 17:45:

[..]

Hoe kan ik dat nakijken en ervan komen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.