Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Bh beugels breken

vandaag was het weer zover..  voelde op werk iets prikken in mijn borst. Bh beugel gebroken. Nummer 3 deze week! (Is niet elke keer dezelfde borst) 

Waar kan dit aan liggen? Of hoe kan ik het voorkomen.


Meestal betekent dit dat je de verkeerde maat draagt.

Ikbengek

Ikbengek

23-07-2021 om 23:42 Topicstarter

Hmm oke..zal het eens opnieuw laten opmeten. Droeg altijd een hele andere maat en had toen geen last van brekende beugels. Na opmeten dus die maat gelijk meegenomen en sinds dien daar last van.

was je ze met de hand of in de wasmachine? 

Ik was mijn BH's (goede maat) altijd met de hand. En zeker niet in de droger. 

de 3e deze week?? Dan doe je echt iets fout...

Vreemd. Ik heb er nooit last van. En mijn bh’s gaan in de wasmachine en komen bij de zeeman vandaan  
Misschien inderdaad verkeerde maat waardoor er teveel spanning op de beugel komt ofzo.

Ikbengek

Ikbengek

24-07-2021 om 07:41 Topicstarter

was het in wasmachine op max 30 graden in die speciale zakjes. Doe ze niet in de droger. 
Maar lijkt mij sterk dat beugels hierdoor breken.

 Op het werk belanden bhs na het wassen in wasmachine in de droger en zijn nog nooit bh beugels geknapt.

ik had het laatst ook, 3 in een week. Waren wel allemaal tegelijk gekocht, dus dacht, die zijn op. Waren 1,5 jaar oud en niet hele dure.

3 in 1 week is veel.
In de wasmachine kan het uiteraard gebeuren wanneer de beugel blijft haken tijdens het draaien.

Ikbengek schreef op 23-07-2021 om 23:42:

Hmm oke..zal het eens opnieuw laten opmeten. Droeg altijd een hele andere maat en had toen geen last van brekende beugels. Na opmeten dus die maat gelijk meegenomen en sinds dien daar last van.

Niet laten meten: https://www.leesvoer.net/je-doet-het-fout/


ze breken ook door slijtage dacht ik. Zijn ze al oud?

Ikbengek schreef op 24-07-2021 om 07:41:

was het in wasmachine op max 30 graden in die speciale zakjes. Doe ze niet in de droger.
Maar lijkt mij sterk dat beugels hierdoor breken.

Op het werk belanden bhs na het wassen in wasmachine in de droger en zijn nog nooit bh beugels geknapt.

Ik heb dat ook gedaan, en had net als jij 3 kapotte beugels. Was een duur grapje. Sindsdien was ik ze altijd op het fijne programma en nu blijven ze gelukkig heel. Dus dat kan echt wel.

Rose85 schreef op 24-07-2021 om 08:59:

[..]

Ik heb dat ook gedaan, en had net als jij 3 kapotte beugels. Was een duur grapje. Sindsdien was ik ze altijd op het fijne programma en nu blijven ze gelukkig heel. Dus dat kan echt wel.

Ja precies, ik was ze ook gewoon met de hand. Plus ooit bijna een nieuwe wasmachine vernield met een kapotte beugel-bh

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

24-07-2021 om 09:25

een bh gaat sowieso gemiddeld maar 90 dagen dragen mee zeiden ze me ooit in de speciaalzaak toen ik aangaf dat mijn bh ‘al’ met een jaar kapot was gegaan.. En de beugels slijten ook door dragen en wassen. 

Poison schreef op 24-07-2021 om 09:25:

een bh gaat sowieso gemiddeld maar 90 dagen dragen mee zeiden ze me ooit in de speciaalzaak toen ik aangaf dat mijn bh ‘al’ met een jaar kapot was gegaan.. En de beugels slijten ook door dragen en wassen.

Die van mij gaan wel wat langer mee hoor ik zou er anders arm van worden 



Poison schreef op 24-07-2021 om 09:25:

een bh gaat sowieso gemiddeld maar 90 dagen dragen mee zeiden ze me ooit in de speciaalzaak toen ik aangaf dat mijn bh ‘al’ met een jaar kapot was gegaan.. En de beugels slijten ook door dragen en wassen.

Nou, dan zou ik ze eens bij zeeman gaan kopen ipv daar. Die van mij gaan echt jaren mee. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.