Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Badslippers princesses united!

Ik heb Adidas badslippers en daar kan ik prima een eind op lopen. Ze zijn een jaar of vijf oud en kunnen nog wel even mee.

MonkeyTown schreef op 14-06-2025 om 17:52:

[..]

Nee, dat weet ik niet zeker..maar ik ben hoopvol. Ik heb (wandel)sandalen maar dacht die juist niet mee te nemen nu ivm enkel. Badslippers zijn voor naar t zwembad en misschien strand (400m). Mn sportschoenen voor alle grotere afstanden, dan kan ik mn brace er nog bij dragen. Maar nu twijfel ik wel een beetje…

https://www.nelson.nl/skechers-meditation-sandalen-zwart-435441/?campaignid=21076352083&adgroupid=&targetid=&feeditemid=&keyword=&matchtype=&adposition=&network=x&physicallocation=1010752&interestlocation=&gad_source=1&gad_campaignid=21076353292&gbraid=0AAAAACpmn1YHZ2odOb1mFA8sGOKTVqzGt&gclid=Cj0KCQjwu7TCBhCYARIsAM_S3NiqVe0PZQy8llzsWA2FC9Z9hUT-0zDqlVc5zGqTvW76OtbWEObXPc8aAgHCEALw_wcB

Zoiets kan ik nog wel een stukje lopen. 400 meter op teen- of badslippers never nooit.

Buiten dat ik altijd blaren krijg van van die Adidas gevallen 

Ik heb ook nog een paar simpele slippers van de Primark. Zij een soort van foam. Daar kan ik ook op lopen (belangrijk is de brede band/ beneden banden over de voorvoet heen). 

Als je nu nog met een brace loopt, dan zou ik voor voor zoiets als Crocs gaan of de slippers/ sandalen die ik stuurde. 

is een instapschoen van bv Skechers ook een optie of moet de slipper nat kunnen worden?

MonkeyTown

MonkeyTown

14-06-2025 om 22:35 Topicstarter

ja ik zoek dan echt iets voor het zwembad, en eigenlijk ook voor op de kamer, waar ik zo in kan schuiven maar toch nog lekker zit. Grotere afstanden zal inderdaad niet verstandig zijn. 

MonkeyTown

MonkeyTown

14-06-2025 om 22:38 Topicstarter

ik heb nu de mellow recovery slide van Crocs in mandje zitten (en heel veel meer ) die zien er comfortabel uit en nu inde aanbieding. 

MonkeyTown

MonkeyTown

14-06-2025 om 22:39 Topicstarter

Moxxie schreef op 14-06-2025 om 16:29:

HappyFlops! De comfortabele badslippers die helemaal hip zijn deze zomer.

Heb ik ook naar zitten kijken inderdaad, heb jij ze? 

Ik zweer bij deze :
https://www.schuurman-schoenen.nl/sandalen/sandalen-plat/skechers-cali-ultra-flex-neon-star-zwart/6000053676c5.html?srsltid=AfmBOopRfN55yjMs1Jiv_X8n0hibjZINodvdiQD4pCSJ5UeKAy3w4BOF
Heb er hier op vakantie nu elke dag meer dan 20.000 stappen op gezet en ben er ook een vulkaan mee op geweest 

Van crocs heb ik ook teenslippers en sandalen maar nu niet bij me, ik heb die heel goedkoop gekocht bij zalando lounge. Komen daar regelmatig voorbij.

en de Crocs Swiftwater?  In zwart met witte zool nu 19 euro

MonkeyTown schreef op 14-06-2025 om 22:39:

[..]

Heb ik ook naar zitten kijken inderdaad, heb jij ze?

Nee, vanochtend had ik besloten om ze te bestellen, maar ik zag dat er behoorlijk wat slechte reviews stonden op trustpilot dus toch maar niet gedaan.

Ik denk dat ik voor Barbados Eva van Birkenstock ga, dat is ook die stijl.

MonkeyTown

MonkeyTown

15-06-2025 om 17:21 Topicstarter

Knutselkei schreef op 15-06-2025 om 09:14:

en de Crocs Swiftwater? In zwart met witte zool nu 19 euro

Dankjewel voor de tip!

om op vakantie 400 meter te lopen ga je toch gewoon iets uit de bakken trekken bij scapino? de zeeman heeft nu ook leuke badslippers. 5.99 dacht ik. 

MonkeyTown

MonkeyTown

16-06-2025 om 12:16 Topicstarter

Broadway schreef op 16-06-2025 om 08:28:

om op vakantie 400 meter te lopen ga je toch gewoon iets uit de bakken trekken bij scapino? de zeeman heeft nu ook leuke badslippers. 5.99 dacht ik.

Mwah, dat had ik gedaan, maar die liepen/zaten niet lekker. Dan wil dan voor die 400 meter dan toch iets wat lekker zit. Als het goed is ben ik nu voor 20€ geslaagd dankzij de tip van Knitselkei 🙏

Broadway schreef op 16-06-2025 om 08:28:

Ligt er aan wat je voor soort vakantie gaat doen. Op de camping heb ik mijn badslippers aan bij opstaan als het gras nog nat is, loop ik erop naar het sanitair als ik ga douchen (we kiezen altijd een plek ver van het sanitair), heb ik ze aan als we naar het zwembad gaan en ik draag ze bij alle natte dingen die je kan bedenken. Iets meer comfort dan hele goedkope flipflops is dan wel wenselijk. Kan zomaar gebeuren dat al die heen en weer stukjes bij elkaar zo'n 3 km of meer is.

Mooi!! Op naar een..... Fijne vakantie!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.