Beauty en fashion Beauty en fashion

Beauty en fashion

Badkleding om te zwemmen

waar kan je badkleding kopen zonder dat het als vrouw van je borsten af schuift? En dan bedoel ik niet een speedo waar de tepels doorheen schijnen.  Ik hoorde hier bij de livera dat een plakrandje in de badpak of bikini helpt. Is dat zo? Ik las ergens ook de tip prima donna maar daar blijkt de pasvorm niet voor mijn borsten te zijn (aan de bovenkant is er altijd ruimte over omdat mijn borsten daar minder vol zijn). Dus bij deze de gouden tip?

Als ik gewoon zwem blijft mijn bikini gewoon zitten. Ok van een glijbaan of als ik van een boot af spring wil het weleens omhoog schuiven maar dat doe ik niet zo vaak.
Ik heb wel altijd beugel bikini's zonder extra vulling. 
Vroeger kocht ik altijd losse boven en onder stukjes in de goede maat.

Ik ben naar een goede lingerie winkel gegaan die ook badkleding verkoopt.

Daar verschillende dingen gepast ivm grote cupmaat en plussize. Bij de meeste badkleding vind ik dat er te veel borst zichtbaar is.
Nu een goed badpak met juiste cupmaat. Dat voelt een stuk beter.
Daar ook een goede (dure) tankini gekocht die al jaren meegaat.
Ja, het kostte een rib uit mijn lijf, maar ik voel me er goed in.

Kijk eens naar een badpak met gekruiste bandjes. 

Ik heb een speedo-sculpture. Prachtig badpak,prima om mee te zwemmen. Tepels erdoor? Dat heb ik nog nooit gemerkt bij mezelf, terwijl ik altijd in de spiegel kijk bij de kleedhokjes na het zwemmen. Daarbij komt dat me dat nou werkelijk niks zou kunnen schelen als het wel zo was. Iedereen heeft tepels. Zélfs mannen 😄

Ik heb jaren in Speedo endurance badpakken gezwommen en herken het ook niet.

ik heb een bikini van het merk Funkita. 

image.jpg

Door de print zie je geen tepels. Het is een heel goede kwaliteit, gaat jaren mee.  Hij schiet niet omhoog als ik in het water spring of van een glijbaan ga. Ik heb cupmaat A, bij gewone bikini’s schep ik water als ik zwem

Gewoon een Speedo met halterback aantrekken om te zwemmen.

Bij Livera hebben ze badpakken die wat beter blijven zitten, met een beetje steun voor je borsten. Ik ben tevreden met mijn badpak van Femilet, zoiets qua pasvorm: https://www.livera.nl/product/Femilet-CHARLY-Charly-badpak-FS34T9-C34

Ik heb wel eens een speedo gehad met een extra laagje bij de borsten aan de binnenkant dat bedekte iets meer. Bikini vind ik voor badderen, zwemmen en glijbanen vereisen een badpak in mijn geval. En badpakken heb ik altijd van speedo endurance plus. Ik heb nogal behoorlijk formaat uitstekende tepels dus die zie je bij elk badpak of bikini wel in meerdere of mindere mate als er geen voorgevormde cups/ kussentjes in zitten. Maar die cups vind ik irritant doordat ze water opzuigen en ik heb al genoeg borst van mezelf. Tja....dan maar tepels.

ik heb dit badpak. 

41HK+rgxeiL._SY1000_.jpg

Daar kan echt niks in verschuiven. Borsten blijven er in, ook in glijbanen en het golfslagbad enz. Juist door dat extra bandje bovenaan, kunnen de bandjes niet afzakken en kan de overslag niet open vallen. Verder zit hij ook om de billen goed. Niet zo half, maar mooi om de hele billen zodat hij ook niet tussen de billen kruipt als je loopt. 

Beril schreef op 03-07-2025 om 22:57:

Ik heb wel eens een speedo gehad met een extra laagje bij de borsten aan de binnenkant dat bedekte iets meer. Bikini vind ik voor badderen, zwemmen en glijbanen vereisen een badpak in mijn geval. En badpakken heb ik altijd van speedo endurance plus. Ik heb nogal behoorlijk formaat uitstekende tepels dus die zie je bij elk badpak of bikini wel in meerdere of mindere mate als er geen voorgevormde cups/ kussentjes in zitten. Maar die cups vind ik irritant doordat ze water opzuigen en ik heb al genoeg borst van mezelf. Tja....dan maar tepels.

Die Speedo van mij heeft ook een extra laagje bij de borsten en geeft op die plaats ook wat ondersteuning. (sculpture heet hij, maar is wel al een paar jaar oud, ik zie dat ze dit type niet meer onder die naam verkopen).

BlairW schreef op 03-07-2025 om 23:08:

ik heb dit badpak.

41HK+rgxeiL._SY1000_.jpg

Daar kan echt niks in verschuiven. Borsten blijven er in, ook in glijbanen en het golfslagbad enz. Juist door dat extra bandje bovenaan, kunnen de bandjes niet afzakken en kan de overslag niet open vallen. Verder zit hij ook om de billen goed. Niet zo half, maar mooi om de hele billen zodat hij ook niet tussen de billen kruipt als je loopt.

Wat een mooi badpak. Welk merk is dat?

Mugske schreef op 04-07-2025 om 08:11:

[..]

Wat een mooi badpak. Welk merk is dat?

Ulla Popken. Maar volgens mij hebben ze dit model nu niet in het assortiment zitten.

Mijn sportbadpak is van Ankar, destijds bij Perrysport gekocht. Bovenkant is dubbel gevoerd, dus geeft fijne ondersteuning, zonder dat het extra water vast houdt. Leuke print ook. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.