klavertje48
19-04-2026 om 16:49
mijn dochter wil geen contact meer met mij
ben een alleenstaande moeder van 77 jaar . heb 3 getrouwde kinderen en 7 kleinkinderen. Sinds dat mijn dochter 6 mnd zwanger was van haar 3e kindje heeft zij zich tegen mij gekeerd en mag ik haar baby die in januari geboren is niet meer zien en ook haar andere kinderen van 6 en 8 jaar waar ik een hele goede band mee had. Is er iemand die ditzelfde heeft ervaren. Ik zou dan graag met die persoon in contact komen.
Euphoria
19-04-2026 om 17:18
hallo Klavertje. Klopt het dat u eerder dit jaar een topic heeft geopend over dezelfde situatie?
Daar werden geloof ik wat adviezen gegeven, u reageerde daar niet meer.
Ik kan me vergissen.
Roos57
19-04-2026 om 18:46
wat verdrietig. Sterkte.
Ik zou de kinderen die er nog wel zijn niet vergeten. Misschien doe je dat ook niet hoor .
krulliebollie
19-04-2026 om 21:37
Wat verdrietig Klavertje. Heeft ze ook een reden gegeven waarom ze hier voor kiest?
rionyriony
19-04-2026 om 21:43
Heeft ze geen reden daarvan gegeven dan? Meestal gebeurt zoiets na een incident.
Wat het dan ook is, ik zou excuses aanbieden, want uiteraard wilde je haar niet kwetsen, beledigen, onaardig behandelen. Moeders willen dat nooit, maar soms doen ze het ongewild wél. Soms uit onhandigheid, of onnadenkendheid. Of ze verplaatsen zich niet goed in hun kind. Dat kan je dan rustig tegen haar zeggen. Dat maakt je niet de mindere.