Werk en Opleiding Werk en Opleiding

Werk en Opleiding

Wat heb jij in je kantoortas?

Sowieso m'n oordoppen, snoertjes, extra maandverbandje. En mijn niet standaard kleuren whiteboard stiften; ik vind zwart, blauw en rood zo onvriendelijk 😊 


Wat is voor jou onmisbaar in je werktas? En de vervolgvraag: wat voor tas heb je voor kantoor?


CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

08-07-2021 om 16:42

Oordopjes, geld, fruit en mn laptop.

Labello, paracetamol, zakdoekjes, koptelefoon.

Paracetamol, waterfles, oplader, tampons, leesboek en een mini opschrijfboekje (voor in het OV). En een etui met heel veel soorten pennen en stiften. Ben dol op tekenen dus al mijn to do lijstjes en aantekeningen maak ik visueel.

Nu niks want thuiskantoor.. maar voorheen veel te veel, dat sowieso! 

laptop, toetsenbord, oplader, vaak een dossier geprint, een fles water en/of een thermofles koffie, paar pennen. 

Broodtrommel, flesje water, pennen, koffiebeker, schrijfblok, portemonnee, telefoon, oplader, zonnebril, paracetamol, snoepjes, toegangspas, agenda. En dan nog een laptop tas. Wat een gesleep weer nu we weer naar kantoor gaan

Pleisters, blarenpleisters, tampons, maandverband, paracetamol, dettoldoekjes, handgel, lippenstift, oplader, telefoon, laptop, pen, agenda/notitieblok, zakje kleingeld, parkeerkaart. 

Deo, handcrème, geurtje, portemonnee, oordopjes, sleutels van kantoor, markeerstiften, pennen en gekleurde pennen.

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

08-07-2021 om 17:44

Ik kom even zwaaien en mezelf voorstellen als 1 vd moderators op deze pijler 

Mijn kantoortas is mijn normale handtas. Dus praktisch mijn halve inboedel zit in die tas. Waardoor ik nooit wat kan vinden. In ieder geval sleutels, deo, portemonnee, allerlei soorten pilletjes (allergie, ibuprofen, de pil), make-up, hopelijk altijd iets van eten en met geluk nog ergens wel een tampon. En troep. 

Brood, komkommer, water, een tijdschrift, reserve-sokken, een haarborstel, waarschijnlijk ergens nog wel pleisters, ongetwijfeld nog wel ergens een half vergane wafel, kasticketjes, ...  

De paracetamol zit in mijn handtas. Die ook nog stevig gevuld is.

(Als ik moet werken heb ik standaard én mijn handtas én mijn Eastpak-rugzak mee.)

Pennen, paracetamol, make-up tasje, deo, parfum, agenda, hele stapel papieren, notitieblok, laadsnoer telefoon, sleutelbos van werk, paspoort, handcreme, zakdoekjes, handalcohol, paar wegwerphandschoenen en een verdwaald mondkapje 

Pennen, lepel, mesje, maandverband, zakdoekjes, haar elastiek, labello, oortjes, mondkapje, winkelwagenmuntje, herbruikbaar tasje, portemonnee, broodtrommel, koffiebeker, sleutels.

Redelijk grote tas, dus er kan veel in

Laptop, lader, etui, schriftje, deo, elastiekje, mondkapjes, sleutels, menstruatiecup, afvalpasje, flesje water, lippenbalsem en geplette koekjes

Grappig topic! Mijne zit standaard veel te vol met laptop, laptopoplader, telefoonoplader, zakdoekjes, pennen, (werk)sleutelbos, notitieboekje, lenzenvloeistof, lipgloss (zomer) of labello (winter), deo, Dopper met water en wat te eten. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.