Werk en Opleiding Werk en Opleiding

Werk en Opleiding

Tijdelijke woonruimte gezocht: omgeving Leeuwarden

Wie o wie kan mijn collega (vrouw, begin dertig, geen student) helpen aan tijdelijke zelfstandige woonruimte in Leeuwarden, of nabije omgeving in de periode april tot mid november.
Liefst maximaal een half uur rijden, maar iets verder zou haar ook al heel erg helpen.

Als jullie via een pb een bericht naar mij sturen dan stuur ik dat door naar haar. 

Of als jullie organisaties weten die aan long stay verhuren doen in die regio dan zouden we dat ook graag horen. 

Alvast heel erg bedankt.

Dit zou iets kunnen zijn; dicht bij het centrum en ingericht.

Ik mag pas linkjes plaatsen na 10 berichten lees ik. Als je kijkt bij 058 vastgoed kun je ingerichte studio’s vinden voor tijdelijke huur. 

Ik weet dat Carex vaak antikraak panden verhuurt in (de omgeving van) Leeuwarden.

En the Capital Short Stay short stay apartments. Dat is echt in het centrum. 
Oh, in beide gevallen geen aandelen oid 😬

Kijk ook eens naar vakantie parken. Bijvoorbeeld Droomparken verhuurt ook voor langere periodes tegen lagere prijzen. Je kunt ook eens bij andere parken informeren naar de opties.

Ysenda

Ysenda

09-03-2023 om 12:08 Topicstarter

KarmaIsABitch schreef op 08-03-2023 om 21:31:

Dit zou iets kunnen zijn; dicht bij het centrum en ingericht.

Ik mag pas linkjes plaatsen na 10 berichten lees ik. Als je kijkt bij 058 vastgoed kun je ingerichte studio’s vinden voor tijdelijke huur.

kun je de link anders in een pb zetten?

Heb je een bericht gestuurd. Linkjes mag ook daar (nog) niet maar ik hoop dat je eruit komt. 

Ysenda

Ysenda

09-03-2023 om 18:49 Topicstarter

KarmaIsABitch schreef op 09-03-2023 om 18:20:

Heb je een bericht gestuurd. Linkjes mag ook daar (nog) niet maar ik hoop dat je eruit komt.

Dank je wel. We gaan kijken.

Ysenda

Ysenda

26-03-2023 om 14:04 Topicstarter

KarmaIsABitch schreef op 08-03-2023 om 21:34:

En the Capital Short Stay short stay apartments. Dat is echt in het centrum.
Oh, in beide gevallen geen aandelen oid 😬

Via deze club is het gelukt, dank je wel voor de tip namens mijn collega.

Wat fijn! Leuke locatie ook. En graag gedaan ☺️

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.