Werk en Opleiding
Aviendha
13-07-2025 om 10:47
Stoppen met happen
Ik heb een nieuwe baan waar ik heel blij mee ben, en zit in een leuk team. Over en weer wordt veel goedmoedig geplaagd. Dus ik ook. Als er iets onzinnigs tegen mij wordt gezegd, overduidelijk om te plagen, ga ik er vrij serieus op in terwijl ik wéét dat het plagen is. Oftewel, ik hap altijd. Ik weet vaak ook echt geen andere manier om te reageren. Ik zou misschien "hahaha het is goed met je" oid kunnen zeggen, maar dat zou zó geforceerd zijn bij mij. Of gewoon lachen en niks zeggen. Herkent iemand dit?
RaSa
13-07-2025 om 23:52
Bij ons heerst er ook wel zo'n sfeer en het is over algemeen super gezellig. We weten van elkaar ook wel dat alles goed bedoeld is. We vertrouwen elkaar echt 100%. Maar soms komt het even verkeerd over of is het voor jezelf gewoon je dag niet. Ik weet dan ook nooit wat terug de zeggen. En dat doe ik dan ook niet. Dan trek ik mijn wenkbrauw op en ga over tot de orde van de dag. Dat wordt dan ook zonder verdere opmerkingen geaccepteerd. Denk ook dat dat belangrijk is om je veilig te voelen binnen de groep.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.