Werk en Opleiding Werk en Opleiding

Werk en Opleiding

Spaans leren

Lieve mensen,

Ik zou graag spaans willen leren....gewoon om me wat verstaanbaar te maken en een klein gesprek te kunnen voeren.
Nu heb ik begrepen dat er apps voor zijn, maar aangezien ik niet thuis ben in de apps heeft mss iemand van jullie een tip? Welke app gemakkelijk in gebruik is? 

Alvast dank voor het mee denken!

Ik kan Duolingo aanraden. As je Spaans wil leren, wordt dat wel niet vanuit het Nederlands aangeboden, maar bijvoorbeeld wel vanuit het Engels. Dit betekent dat de uitleg en de vertaling in het Engels zijn. Ik weet natuurlijk niet of dat een optie voor je is, maar anders is het een fijn systeem om een taal te leren.

WickedDotterel45

WickedDotterel45

30-09-2021 om 18:48

Op welke termijn wil je wat kunnen spreken? Als het voor volgend jaar vakantie is heb je tijd om een aantal modules van een talencursus te doen. Hartstikke leuk. Dan wel één kiezen met kleine klassen en veel spreken.

Apps vind ik leuk voor erbij, maar erg basaal en ik miste het spontaan antwoorden moeten kunnen formuleren (wat best lastig is in het begin).

Ik ben superslecht met talen en leer ze daarom graag
Spaans heb ik Engels - Spaans via Duolingo gedaan
Daarna van Spaans naar Engels

Vervolgens 2 cursussen (zijn niet duur) via Udemy en 2 van m’n favoriete series in ‘t Spaans opnieuw bekeken

M’n omgeving vind dat ik Spaans kan en ik kan Spaans zeker volgen

https://www.udemy.com/topic/spanish-language/?locale=nl_NL

Misschien zit er ook voor jou een passende cursus bij

Kataravrouw

Kataravrouw

01-10-2021 om 11:41 Topicstarter

Bedankt iedereen....man en ik hebben ruim 6 jaar een Finca in Spanje en vinden het maar eens tijd worden om ook wat spaans te leren spreken en verstaan.  Na al het renoveren is daar nu wat ruimte voor gekomen.

Wat leuk!! Dat leest heerlijk!
Fijn, dat de renovaties gebeurt zijn en dat er tijd is om te genieten 

Buena suerte estudiando! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.