Werk en Opleiding Werk en Opleiding

Werk en Opleiding

Sollicitatie-topic


Kan je nog wel op een andere afdeling/locatie meelopen broodjebrie?

Amber82 schreef op 22-06-2026 om 21:05:

Dat vind ik wel een goede suggestie, hemdje aan en daar deze inwisselen voor een blouse. Kan desnoods buiten als de plek niet overcrowded is.

En wat opfrisdoekjes mee!

Amber82 schreef op 22-06-2026 om 21:05:

Kan je nog wel op een andere afdeling/locatie meelopen broodjebrie?

Dat denk ik wel, want ik mocht zelf kiezen op welke afdeling ik mee wilde lopen. Het is een grote zorginstelling dus ik houd hoop! En heb nog met 2 andere organisaties een lijntje openstaan.

dees, dat vind ik ook een goede....ik ga morgen even op pad

goeie tips!! Ik ga m’n broek wel wat oprollen, hopelijk zonder kreuken en me daar omkleden als ik klaar ben met leeglopen. Hoewel ik echt bang ben dat daar met deze temperaturen geen einde aan komt 
Ik hoop dat ik mijn schouders er dan over op kan halen en denken, tja helaas, ze doen het er maar mee 
Opfrisdoekjes gaan zeker mee! Gelukkig stink ik niet verder, ik ben alleen zeiknat

succes met de warmte en de gesprekken!! 

Wanneer heb je je gesprek Stokstaart?

Vrijdag. 

Oef stokstaart 😅 met een beetje geluk hebben je gesprekspartners ook last van de warmte, en is het met temperaturen van 35+ niet gek dat je verhit / zweterig overkomt. 

ik dacht vandaag; hopelijk verzetten ze het naar volgende week 😅 
M’n outfit heb ik bij elkaar maar eens kijken hoe ik daar enigszins toonbaar aan ga komen   

Ik ben niet alleen, een kennis van me heeft vrijdag ook een sollicitatiegesprek ergens.  

stokstaart schreef op 23-06-2026 om 17:02:

ik dacht vandaag; hopelijk verzetten ze het naar volgende week 😅
M’n outfit heb ik bij elkaar maar eens kijken hoe ik daar enigszins toonbaar aan ga komen

Ik ben niet alleen, een kennis van me heeft vrijdag ook een sollicitatiegesprek ergens.

Jeetje, wat vind je van de optie om (de receptie) te bellen en te vragen waar je jezelf kunt opfrissen voor het gesprek? Ik werk op een groot kantoor en er komen mensen op de racefiets, die staan dan te wachten op de beschikbare douches in hun fietsoutfit. Is bij de damestoiletten waar ik mezelf omkleed voor en na werk, gewoon omdat het kan en het binnen koud is door de airco en ik buiten liever de ‘strandlook’ nastreef. Anyway, dat is toch helemaal geen rare vraag!

Wat een goed idee Toetie! Ik ga ze morgen bellen! Ik zou al blij zijn met een toilet en een koel restaurant 

ik mag donderdag... heb een outfit gevonden. Een lange rok met blouse of shirt. Ik kan nog kiezen...nu alleen nog stressen voor het gesprek....

Succes allemaal met de sollicitaties en sterkte met de warmte!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.