Werk en Opleiding
HAHA!wait..what
14-05-2026 om 18:54
Sollicitatie-topic
Het leek me wel eens tijd voor een algemeen topic over solliciteren!
Ben je op het moment aan het solliciteren?
Denk je er over na om te gaan solliciteren?
Heb je leuke verhalen of juist nare ervaringen? Wil je gewoon even van je afschrijven?
Kortom; alles wat met werk/solliciteren te maken heeft kan hier besproken worden 
Dees!
22-06-2026 om 21:08
Amber82 schreef op 22-06-2026 om 21:05:
Dat vind ik wel een goede suggestie, hemdje aan en daar deze inwisselen voor een blouse. Kan desnoods buiten als de plek niet overcrowded is.
En wat opfrisdoekjes mee!
Broodjebrie
22-06-2026 om 21:16
Amber82 schreef op 22-06-2026 om 21:05:
Kan je nog wel op een andere afdeling/locatie meelopen broodjebrie?
Dat denk ik wel, want ik mocht zelf kiezen op welke afdeling ik mee wilde lopen. Het is een grote zorginstelling dus ik houd hoop! En heb nog met 2 andere organisaties een lijntje openstaan.
stokstaart
22-06-2026 om 22:46
goeie tips!! Ik ga m’n broek wel wat oprollen, hopelijk zonder kreuken en me daar omkleden als ik klaar ben met leeglopen. Hoewel ik echt bang ben dat daar met deze temperaturen geen einde aan komt
Ik hoop dat ik mijn schouders er dan over op kan halen en denken, tja helaas, ze doen het er maar mee
Opfrisdoekjes gaan zeker mee! Gelukkig stink ik niet verder, ik ben alleen zeiknat
Winterkoud
23-06-2026 om 12:16
Oef stokstaart 😅 met een beetje geluk hebben je gesprekspartners ook last van de warmte, en is het met temperaturen van 35+ niet gek dat je verhit / zweterig overkomt.
stokstaart
23-06-2026 om 17:02
ik dacht vandaag; hopelijk verzetten ze het naar volgende week 😅
M’n outfit heb ik bij elkaar maar eens kijken hoe ik daar enigszins toonbaar aan ga komen
Ik ben niet alleen, een kennis van me heeft vrijdag ook een sollicitatiegesprek ergens.
ToetieToover
23-06-2026 om 17:35
stokstaart schreef op 23-06-2026 om 17:02:
ik dacht vandaag; hopelijk verzetten ze het naar volgende week 😅
M’n outfit heb ik bij elkaar maar eens kijken hoe ik daar enigszins toonbaar aan ga komen
Ik ben niet alleen, een kennis van me heeft vrijdag ook een sollicitatiegesprek ergens.
Jeetje, wat vind je van de optie om (de receptie) te bellen en te vragen waar je jezelf kunt opfrissen voor het gesprek? Ik werk op een groot kantoor en er komen mensen op de racefiets, die staan dan te wachten op de beschikbare douches in hun fietsoutfit. Is bij de damestoiletten waar ik mezelf omkleed voor en na werk, gewoon omdat het kan en het binnen koud is door de airco en ik buiten liever de ‘strandlook’ nastreef. Anyway, dat is toch helemaal geen rare vraag!
stokstaart
23-06-2026 om 21:05
Wat een goed idee Toetie! Ik ga ze morgen bellen! Ik zou al blij zijn met een toilet en een koel restaurant
Leatje
23-06-2026 om 23:09
ik mag donderdag... heb een outfit gevonden. Een lange rok met blouse of shirt. Ik kan nog kiezen...nu alleen nog stressen voor het gesprek....
