Werk en Opleiding Werk en Opleiding

Werk en Opleiding

Sollicitatie-topic

ik heb 2-3 weken geleden een gesprek gehad met de teamleider van deze functie. Hij tipte me over deze vacature en kent dus ook mijn CV. Ik vind het dus maar raar

lientje69 schreef op 17-06-2026 om 18:44:

[..]

Wat leuk broodjebrie. Veel succes! ( het moet toch een keer gaan lukken nu?)

Dank je wel, ja ik hoop dat dit hem nu eindelijk gaat worden.. 

stokstaart schreef op 17-06-2026 om 18:52:

ik heb 2-3 weken geleden een gesprek gehad met de teamleider van deze functie. Hij tipte me over deze vacature en kent dus ook mijn CV. Ik vind het dus maar raar

Vind het ook een beetje vreemd. 

Misschien ziet teamleider het wel zitten, maar wil hogerhand ook nog wat te zeggen hebben?

Mijn huidige functie is twee keer verlengd terwijl ik telefonisch al al gehoord dat ik uitgenodigd zou worden. Ze wilden iets te kiezen hebben. Bij toeval kwam ik erachter dat een collega ook had gesolliciteerd. Zij vertelde me dat ze een afwijzing had gekregen. Uiteindelijk bleef ik de enige kandidaat, dus na een gesprekje over ditjes en datjes hebben ze me aangenomen. Toen ik daar later naar vroeg, waarom ze bijna niets over mijn competenties hadden gevraagd, zei mijn TL dat uit mijn cv al bleek dat ik geschikt was en ze vooral wilden uitvinden of ik een beetje leuk in het team zou passen.

Oké! Het kan vriezen, het kan dooien dus.
ik hoop maar dat het zoiets word als bij jou! 
(of dat ik voor de tijd gewoon een andere baan vind die leuk is 😅)

Ik ga een korte kennismaking krijgen met een recruiter voor een teamleidersfunctie. Diegene probeerde me te bellen vanochtend en heeft me gemaild wanneer ik zou kunnen bellen. Spannend!

stokstaart schreef op 18-06-2026 om 12:40:

Ik ga een korte kennismaking krijgen met een recruiter voor een teamleidersfunctie. Diegene probeerde me te bellen vanochtend en heeft me gemaild wanneer ik zou kunnen bellen. Spannend!

Succes stokstaart! Ik duim voor je .

gesprek was leuk! Ik was blij dat ik niet opgenomen had want het was een half sollicitatiegesprek. Ik had het een beetje voorbereid en daardoor kon ik goed de dingen die ik tot nu toe deed koppelen aan wat zij wilden. 
volgende week hoor ik of ik een fysiek gesprek krijg. Er waren veel mensen die gereageerd hadden en daaruit hadden ze een selectie gemaakt waar ik bij was. Uit de telefoongesprekken gaan ze een nieuwe selectie maken. Ik zit nu bij de laatste 6

Leuk een sollicitatietopic! Ik heb van het weekend gesolliciteerd, voor het eerst weer na 8 jaar. Ik ben nogal honkvast 
En werd maandag al gebeld dat ik op gesprek mag komen!

Ik werk nu bij een landelijke organisatie, die hoogover werkt. Ik wil graag weer dichter op de echte praktijk, dus meer direct gekoppeld aan de mensen die het werk ook uitvoeren.

Heb pas begin juli gesprek, maar was wel blij dat ik al zo snel gebeld werd.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.