Werk en Opleiding Werk en Opleiding

Werk en Opleiding

Het grote werk erger topic

Tja recht vast wel, heb dat topic niet gevolgd. Het gaat me ook om de laatste zin
"Tegelijkertijd ook een beetje bang, want we gaan maar 1x per jaar op vakantie en ik mag toch hopen dat dat gaat lukken."
Iedereen lijkt overal maar heen te gaan, de weekjes naar de zon in voor en najaar lijken eerder standaard dan een uitzondering.
Bij mij zit er maar 1 vakantie op de camping per jaar in (met veel plezier hoor) en dan ben ik wel heel bang dat die me door de neus geboord wordt omdat het niet past in het rooster. Dat vind ik bijzonder ergerlijk aan de zorg.

Als de laatste 3 niet lukt mss de eerste 3 wel? Of week 3,4,5 en dat vriend een weekje later komt. Of 2,3,4 en vriend gaat een weekje eerder terug? Of je gaat 2 weken samen weg en viert 1 week thuis vakantie. Dan heeft kind 4 weken de ouders thuis, ook leuk. Er zijn wellicht meer opties waarbij je niet zo afhankelijk bent van de plannen van collega's. Die willen immers vast ook niet dat hun plannen door hun neus worden geboord.

Evaluna schreef op 09-12-2025 om 08:59:

Tja recht vast wel, heb dat topic niet gevolgd. Het gaat me ook om de laatste zin
"Tegelijkertijd ook een beetje bang, want we gaan maar 1x per jaar op vakantie en ik mag toch hopen dat dat gaat lukken."
Iedereen lijkt overal maar heen te gaan, de weekjes naar de zon in voor en najaar lijken eerder standaard dan een uitzondering.
Bij mij zit er maar 1 vakantie op de camping per jaar in (met veel plezier hoor) en dan ben ik wel heel bang dat die me door de neus geboord wordt omdat het niet past in het rooster. Dat vind ik bijzonder ergerlijk aan de zorg.

Het is maar met wie je vergelijkt. Wij gaan nooit op vakantie.

mut

mut

09-12-2025 om 11:19

toets-periode op school (examens) dus ik hoef geen les te geven maar moet toezicht doen. Prima , geen probleem. Maar dan wel nuttig en niet zoals nu. Refter met meerdere klassen met eigen vakleerkrachten die toezicht houden (5 stuks) en dan ik als extra. Dit is uren duimen draaien, verplicht moeten komen om niets te doen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.