Werk en Opleiding Werk en Opleiding

Werk en Opleiding

Het grote kerstpakketten topic


In mijn pakket zaten allemaal mixen om te bakken. Nu hou ik wel van bakken, maar gebruik ik nooit mixen. Degene die pannenkoekenmix en appeltaartmix bedacht heeft, heeft het slim bedacht. Dat is gewoon bloem met zoetstof en bakpoeder in een zak en je verkoopt het voor meer geld  Ik vind het dus eigenlijk jammer van het geld dat is uitgegeven aan een kerstpakket met alleen meer bakmixen.  
Maar goed, er zat ook een bol.com kaart bij en dat komt altijd goed van pas

Manlief kreeg van zakenrelatie een pakketje, dat was echt leuk met nootjes, kaassoorten en wijn. Worden de kinderen met t kerstdiner vast blij van, die zijn van het kaasplankje

kennis hier kreeg €400 netto, inderdaad als extraatje dit jaar, de wkr regeling is dit jaar vanwege corona iets ruimer. Zijn werkgever gebruikt dat voor zijn personeel, de mijne heeft zichzelf een extraatje gegeven. Maar goed, die heeft wel zelf ook voor kerstpakketten en een ruime cadeaubon voor zijn personeel geregeld (lang geen €400 maar wel heel welkom)

Ik kreeg een borrel pakket en een bon voor een uitje. Jammer dat de meeste uitjes nu niet doorgaan. Hopelijk kunnen we begin volgend jaar wel op stap. 

Man kreeg een gigantische doos met hapjes en een elektrische wok. De hapjes worden zeer gewaardeerd, de wok is verkocht.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

23-12-2021 om 12:17

man kreeg zojuist een extra kerstbonus van 500 euro, naast zijn verrassingsdoos-kerstpakket.  Lekker! 

Een pluim. Ik ga er een thee pakket van bestellen. Man kreeg een pakket in de vorm van een escaperoom achtige doos. Met allemaal puzzels. Heel leuk. 

Ik doe vrijwilligerswerk via de gemeente. Kregen we onverwacht een pakketje. Was al een week van te voren aangekondigd wanneer je deze af kon halen. Ik kon niet dus ik heb iemand gevraagd het voor me mee te nemen. Bleek van de 19 mensen er maar 10 te zijn gekomen! 

Leverde een hoop gezeur op in de groepsapp. Mensen die gingen zeggen: oja helemaal vergeten! Geef het maar aan de goed doel (ja heel nobel maar hoe komt het daar? Scheep je weer mooi een ander mee op). 
En twee mensen: nou ik ben niet zo vaak geweest dus ik verdien het niet. 
Had dat even eerder gezegd er is rekening met je gehouden. Dit is vrijwilligerswerk waarbij je zelf kan bepalen wanneer en hoe vaak je dit doet. Meld je anders gewoon af als je niet meer gaat. (ik hou het bewust even heel vaag).

Vond het heel sneu voor de mensen die het bedacht hadden want 1 ding kwam van de gemeente maar het andere, dat ook nog eens over de datum kan gaan, kwam van de initiatiefnemer. Gewoon iemand los van de gemeente die gezorgd heeft dat wij als vrijwilliger dit nu doen. Die man is zo blij met ons dat hij dit zelf heeft betaald. Vind het nogal lullig dat er dan zo gereageerd werd. 

Lollypopje

Lollypopje

23-12-2021 om 12:38 Topicstarter

dat je niet kunt komen, omdat zelf ophalen onhandig uitvalt kan ik me nog voorstellen. Maar dan meld je dat toch tijdig als niemand anders het voor je mee kan nemen.
Wat sneu zeg voor die persoon die zo zijn best heeft gedaan jullie iets leuks te geven.

PinkFlower schreef op 23-12-2021 om 12:23:

Een pluim. Ik ga er een thee pakket van bestellen. Man kreeg een pakket in de vorm van een escaperoom achtige doos. Met allemaal puzzels. Heel leuk.

Die escaperoomdoos klinkt leuk!

Ik kreeg bij een eerdere baan niks dus ik ben blij met alles wat ik krijg 🥰 bij het werk van nu is het elk jaar iets anders, dit jaar een doos met lekkere dingen 😃

Man heeft die van hem vandaag gekregen. Weer een handbagage trolley met een beetje karige inhoud. Kaasje, chips en drop. Wat mij betreft heb ik het liever in een doos en dan wat meer inhoud. Er staan nl al 2 van die koffers in de schuur naast de 3 koeltassen...

Man kwam thuis met een vleespakket van de slager én met twee flessen wijn. Het vleespakket was echt heel luxe en uitgebreid, dus wij waren er blij mee! Meteen alles in porties in onze (grote) vriezer gedaan 

Ik ging vandaag naar huis met een boekenbon van 75 euro alleen te besteden bij de plaatselijke (goedgesorteerde) boekhandel. 
De lokale economie in tijden van crisis gesteund en ik als werknemer/boekenwurm blij. Dubbel winst. 

Lollypopje schreef op 23-12-2021 om 12:38:

dat je niet kunt komen, omdat zelf ophalen onhandig uitvalt kan ik me nog voorstellen. Maar dan meld je dat toch tijdig als niemand anders het voor je mee kan nemen.
Wat sneu zeg voor die persoon die zo zijn best heeft gedaan jullie iets leuks te geven.

Extra blij dat ik mijn dochter via ex gezegd heb toch haar kerstpakket op te halen. Ex zei: vast te laat. Maar ik had een app gelezen dat ze nog tot 20:00 zouden wachten. Dus dochter (12) toch gegaan  en een enorm pakket van de provincie voor haar maandelijkse vrijwilligerstaken, echt lief. En hopelijk helpt dat om haar iets gemotiveerder te krijgen (ze loopt de kantjes er soms vanaf).

En zelf vandaag op de valreep nog verrast met een fles wijn, wat knabbels en een leuk geldbedrag, onverwacht, dus extra leuk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.