Werk en Opleiding
Jane1403
07-07-2025 om 18:53
Goede loopbaancoach (derde spoor)
Ik ben opzoek naar een goede loopbaancoach voor het derde spoor. Ik heb wia en ik wil stappen zetten om weer aan het werk te kunnen. Heb nu nog wia. Heb echt iemand nodig die naast me staat en me kan coachen. Dus als ik te snel ga afremmen en me een zetje in de rug geeft wanneer het nodig is. Zelf heb ik wel ideeen wat ik wil in werk. Maar vind het lastig hoe daar te komen.
Wil het verzekeringsbureau zelf een coach voordragen anders krijg ik dezelfde die ik in het tweede spoor krijg. En hoe aardig ze ook was, ik kreeg het idee dat ze me alleen maar zo snel mogelijk aan het werk wilde hebben. En ik wil aan het werk maar wil het zorgvuldig doen, zofat ik straks weer duurzaam aan de slag kan gaan .
ik zoek iemand liefst omgeving Arnhem e.o.
Irma3110
07-07-2025 om 19:29
Hier eens rondkijken en dan vooral kennismakingsgesprekken aanvragen?
https://www.reintegratiekiezen.nl/
Citroengraag
07-07-2025 om 19:34
Als je een Wia hebt vanwege psychische/mentale problematiek, dat weet ik uiteraard niet, kun je IPS aanvragen. Dat zijn speciale bureaus met heel ervaren coaches voor mensen met een psychische kwetsbaarheid.
Ellori
07-07-2025 om 20:36
Je zou eens bij Wille (Neem contact op met Wille voor je loopbaan) kunnen kijken als ze in de buurt zitten. Ik heb mijn werkfit traject daar als heel prettig ervaren en mee kijken op de werkvloer was in theorie een optie geweest waren het niet dat ik toen het traject als niet werkfit afgerond heb maar dat lag niet aan hun en de hulp en ondersteuning die ik gekregen heb.
Hardthingsoflife79
08-07-2025 om 16:05
Ik zit precies in dezelfde situatie. Het wel willen werken maar het weer oppakken is lastiger dan je denkt. Zeker als je ook totaal ander werk wil doen dan wat je voorheen deed. Maar wat dan voor werk? thats the question en hoe.
Ellori
08-07-2025 om 17:32
Hardthingsoflife79 schreef op 08-07-2025 om 16:05:
Ik zit precies in dezelfde situatie. Het wel willen werken maar het weer oppakken is lastiger dan je denkt. Zeker als je ook totaal ander werk wil doen dan wat je voorheen deed. Maar wat dan voor werk? thats the question en hoe.
Onderdeel van mijn werkfit traject was een beroepen keuze test geval ding. Nou had ik ook besloten om ander werk te gaan doen en dat is uiteindelijk ook gelukt. Inmiddels zit ik deels in mijn oude vakgebied en deels in nieuw. Ik zou beginnen met het uwv contacteren met vraag om een werkfit traject te starten
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.