Werk en Opleiding Werk en Opleiding

Werk en Opleiding

Expo ruimtes gezocht

ik wil mijn schilderijen exposeren. Daarvoor zoek ik leuke, niet te grote expo ruimtes. Liefst gelegen bij (natuur) gebieden waar je veel aanloop hebt van fietsers en wandelaars enz. Bijv een oud kerkje.
Overal in Nederland.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

25-02-2022 om 13:44

Waarom bij natuurgebieden? Ik denk dat je een groter bereik hebt als je schilderijen in de horeca mag hangen. Gebeurt hier in de stad ook veel. 

In veel steden mag je nu (bijna) gratis exposeren in winkelstraten. Er is veel leegstand en om de lelijkheid daarvan tegen te gaan zie je steeds meer kunst-etalages verschijnen

Herriebuiten

Herriebuiten

25-02-2022 om 16:33 Topicstarter

MoederBarberin schreef op 25-02-2022 om 14:47:

In veel steden mag je nu (bijna) gratis exposeren in winkelstraten. Er is veel leegstand en om de lelijkheid daarvan tegen te gaan zie je steeds meer kunst-etalages verschijnen

Dat ga ik even bekijken. 

Herriebuiten

Herriebuiten

25-02-2022 om 16:34 Topicstarter

Tickel schreef op 25-02-2022 om 13:44:

Waarom bij natuurgebieden? Ik denk dat je een groter bereik hebt als je schilderijen in de horeca mag hangen. Gebeurt hier in de stad ook veel.

Omdat mensen dan niet echt kijken naar wat er hangt. Het is horeca, geen expo.

Juist in een restaurant kijk je langer naar wat er aan de muur hangt omdat je daar op je gemak zit. 

Hier hangen in de wachtkamer bij de huisarts schilderijen geëxposeerd, tijd genoeg om te kijken

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

25-02-2022 om 22:38

Herriebuiten schreef op 25-02-2022 om 16:34:

[..]

Omdat mensen dan niet echt kijken naar wat er hangt. Het is horeca, geen expo.

Ik kijk juist naar de inrichting en aankleding van een restaurant of eetcafé. Ook als ik ergens koffie drink kijk ik om me heen. Anders zou ik niet weten dat kunstenaars exposeren in de horeca. Je kunt ook nog kijken bij interieur en meubelwinkels, bibliotheek, bejaardenhuis, ziekenhuis, of hotel.

Herriebuiten

Herriebuiten

26-02-2022 om 05:08 Topicstarter

dank jullie voor het meedenken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.