Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Zweetband/haarband sport

werkt dit echt? Ik zweet altijd als een otter. Overal liggen druppels zweet. Goor vind ik. Ik doe een teamsport dus kan niet te pas en te onpas met een handdoekje gaan afdrogen. 
wie heeft een goed idee? Werkt zo’n zweetband in je haar? Of is dat kansloos 

Een zweetband helpt denk ik echt wel. Ik draag buiten altijd een zonneklep/pet (alleen dan geen stof op je hoofd), in principe tegen de zon, maar zonder wordt ik he-le-maal gek van het zweet. Normaal wordt dat gestopt door de pet. Dus gewoon proberen! En misschien een polszweetbandje?

Daar kom je maar op 1 manier achter 😉

Een polszweetband, zo’n brede, dan kun je daarmee je voorhoofd, nek enzo vegen. Twee polsbanden als je veel zweet 

Nadeel is wel, dat je door het vegen een droge huid krijgt. Dan is een hoofdzweetband beter.

Hetzelfde probleem. Ik gebruik ook een zweetband, het helpt wel, maar niet helemaal, na een tijdje vallen er toch wel wat zweetdruppeltjes. Polsbandje erbij zou goed werken.

ik draag gewoon een petje

Wattenbolleke

Wattenbolleke

25-10-2021 om 17:40 Topicstarter

een haarband blijkt goed te werken! Nu zoek ik er eigenlijk eentje die wat beter absorbeert en toch niet dik is.. blijkbaar is dat nog lastig.


Deze vind ik leuk, maar uitverkocht. https://all4running.nl/nike-logo-twist-headband-njnh4-027

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.