Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Welke zwembril?

Altijd als ik een zwembril koop, laat hij water door of beslaat hij. Iemand tips? Ik zoek een gewone zwembril voor in het zwembad tegen het chloor, geen duikbril.

Passen, passen, passen, meer kun je niet. 
Hoe pas je 'm? Passen doe je door de cups op je ogen te plaatsen en dan te kijken of ze vacuum zuigen, dus niet het hoofdbandje om doen,  alleen dan zal er geen water komen, beslaan voorkom je door er even wat speeksel in te smeren. 

Tegen het beslaan kun je een middeltje kopen. Binnenkant glaasjes mee inspuiten, uitwrijven en het beslaan is weer opgelost.

Ysenda schreef op 21-07-2026 om 14:31:

Passen, passen, passen, meer kun je niet.
Hoe pas je 'm? Passen doe je door de cups op je ogen te plaatsen en dan te kijken of ze vacuum zuigen, dus niet het hoofdbandje om doen, alleen dan zal er geen water komen, beslaan voorkom je door er even wat speeksel in te smeren.

Precies dit! Het is echt heel individueel wat wel of niet lekker zit, dus er zit niets anders op dan gaan passen. 

Decathlon heb ik die van mij.

Ik heb voor het beslaan altijd geleerd om even in mijn duikbril te spugen, werkt als een tierelier 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.