Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Strava of Runkeeper (pro)

Ik fiets en wandel en wil dat graag allebei bijhouden in een app. Op dit moment heb ik Strava (de gratis versie) en Runkeeper (betaalde versie) maar zit te denken om te switchen van abonnement. Aan beide apps zitten voor mij voordelen, Strava is voor mijn gevoel echt een fiets app met ook een community, wat leuk kan zijn (challenges etc), maar vind Runkeeper wat vriendelijker ogen en is ook wat goedkoper qua abonnement. Wat ik fijn vindt is dat ik ook weergegevens zie in Runkeeper bij een activiteit, is dat ook zo bij de Pro versie van Strava? Voor fietsritten vind ik dat nl best belangrijk. Van Strava vind ik het fijn dat je de privacy kan instellen van het al dan niet tonen van je kaart en eindpunt fijn. Weet iemand voor mij nog meer voor/nadelen te noemen van of Strava of Runkeeper? 

Ik heb van Runkeeper de gratis versie en die volstaat voor mij (wandelen) prima.

SatisfiedIbex97

SatisfiedIbex97

02-01-2022 om 18:34

Je kunt bij Strava een maand proef nemen (gratis), toch? Ik heb wel eens een maand zo'n pro-account genomen. Maar het is voor mij niet de meerwaarde naast de Garmin-app die ik ook heb. 

ik ben Strava fan maar vooral omdat ik de aanmoediging van vrienden daar waardeer

ik gebruik Strava als sociaal ding en de app van mijn Garmin om alles bij te houden. Eigenlijk een beetje zoals Idris ook al zei.

MonkeyTown

MonkeyTown

02-01-2022 om 22:59 Topicstarter

noteert Garmin ook weergegevens in de opgeslagen activiteit? Strava om het sociale aspect snap ik helemaal, maar dat kan ook in de gratis versie. Als je Strava PRO wilt uitproberen, moet je wel alle betaal gegevens invoeren, dus hoe hoe vrijblijvend dat is, vraag ik me af. 

ja,Garmin noteert de weergegevens. Ze staan als symbool linksonder het kaartje van je activiteit en verder beschreven in het overzicht.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.