Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Servies of auto's kapot maken

Om frustraties los te kunnen laten, lijkt het me heerlijk om een keer met iets te smijten (servies, maar niet mijn eigen mooie servies) of iets kapot te raggen met een knuppel ofzo. Ik heb op tv weleens zoiets gezien, dat mensen een auto kapot mepten op een autokerkhof of in elk geval op een speciale locatie, niet zomaar op straat . Ik heb hiernaar gezocht op internet. De term "smash box" kwam ik tegen in het kader van servies kapot gooien, maar alleen als bedrijfsuitje (maar misschien zoek ik verkeerd). Dat schiet dus niet op, ik ben alleen of ik neem hoogstens man mee, maar dan zijn we nog geen groep te noemen. De auto's slopen heb ik niet kunnen vinden, maar misschien gebruik ik de verkeerde zoektermen. 

Heeft een van jullie enig idee waar ik mijn frustraties kan botvieren? Zelf een goedkoop bord kopen, dat tegen de muur gooien en vervolgens weer opruimen, is niet wat ik bedoel. Na de frustraties eruit gooien wil ik hoogstens nahijgen, niet ook nog moeten opruimen en een muur vol deuken/gaten hebben.

Omgeving Arnhem zou mooi zijn, maar ik rij met liefde wat verder. Combineren we dan wel met iets anders. 

Bedankt alvast voor het meedenken! 


Dat is toevallig wel eens ter sprake gekomen in een ander topic. Als ik auto's slopen google vind ik al meteen deze.
https://www.carsmash.nl/

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

28-03-2022 om 13:38

Je zou ook kunnen gaan kickboksen. Losgaan op een zak, even alle agressie eruit. Wekelijks. 

niet_rechts schreef op 28-03-2022 om 13:38:

Je zou ook kunnen gaan kickboksen. Losgaan op een zak, even alle agressie eruit. Wekelijks.

Heerlijk! 

autosloper bellen of je een keer kunt komen rammen?

BrightEchidna89

BrightEchidna89

28-03-2022 om 13:58

Deze heb ik gedaan met partner:
https://www.rageroomwreckit.be/nl/index.php

Waarschijnlijk zal in Nederland wel iets gelijkaardigs bestaan. 

En die frustratie moet er dan zonodig uit via vernieling?

afrodite05

afrodite05

28-03-2022 om 14:51 Topicstarter

letterkoekje schreef op 28-03-2022 om 14:21:

En die frustratie moet er dan zonodig uit via vernieling?

Na 4 jaar fertiliteitstraject, 4 miskramen in 9 maanden tijd, geen conditie meer door alle hormonen die wel/niet/wel/niet door m'n lijf gieren: ja. Verstand moet even op nul, ik blijf maar malen.

Enne... alleen gecontroleerd vernielen. Ik ga niet op straat een bushokje te lijf ofzo. Maar aangezien dit soort smash boxes bestaan, ben ik blijkbaar niet de enige die hier behoefte aan heeft.

afrodite05

afrodite05

28-03-2022 om 14:54 Topicstarter

niet_rechts schreef op 28-03-2022 om 13:38:

Je zou ook kunnen gaan kickboksen. Losgaan op een zak, even alle agressie eruit. Wekelijks.

Zou kunnen, maar ik heb momenteel niet bepaald een goede conditie, moeilijke (verweekte) gewrichten en een aantal blessures. Dus iets wekelijks is niet wat ik zoek. Misschien zou een eenmalige proefles iets kunnen zijn, maar dan gooi ik liever iets kapot, hoe stom dat ook klinkt.

afrodite05

afrodite05

28-03-2022 om 14:59 Topicstarter

Rondstruiner schreef op 28-03-2022 om 13:21:

Dat is toevallig wel eens ter sprake gekomen in een ander topic. Als ik auto's slopen google vind ik al meteen deze.
https://www.carsmash.nl/

Thnx, alleen is dit ook voor groepen. Als je alleen komt, word je in een groep met anderen geplaatst. Ik vind mijn "probleem" waarom ik dit wil doen, te privé om in een groep met vreemden te doen. Ik kan me goed voorstellen dat er een flinke huilbui mee gaat komen en dan wil ik me veilig voelen, niet tussen vreemden staan. Het hele idee is juist dat alles er dan uit kan/mag en dat ik me niet hoef in te houden.

afrodite05 schreef op 28-03-2022 om 14:59:

[..]

Thnx, alleen is dit ook voor groepen. Als je alleen komt, word je in een groep met anderen geplaatst. Ik vind mijn "probleem" waarom ik dit wil doen, te privé om in een groep met vreemden te doen. Ik kan me goed voorstellen dat er een flinke huilbui mee gaat komen en dan wil ik me veilig voelen, niet tussen vreemden staan. Het hele idee is juist dat alles er dan uit kan/mag en dat ik me niet hoef in te houden.

Wat lastig, ik begrijp wat je bedoelt en wat je graag zou willen.

Wie weet zou je zo'n sessie ook wel alleen kunnen boeken, of met iemand die je erbij zou willen hebben, als je de organisatie een mail stuurt en een beetje uitleg geeft in het waarom? Daarin hoef je niet uitgebreid je verhaal te doen, maar wie weet is er wel iets mogelijk? 

afrodite05

afrodite05

28-03-2022 om 15:04 Topicstarter

Valdemar schreef op 28-03-2022 om 13:58:

Deze heb ik gedaan met partner:
https://www.rageroomwreckit.be/nl/index.php

Waarschijnlijk zal in Nederland wel iets gelijkaardigs bestaan.

Ja zoiets! Ik was inderdaad naar zoiets in NL, maar in België komen we ook. Eens peilen wat man daarvan vindt... Maken we er een "gezellig" weekendje van 

afrodite05

afrodite05

28-03-2022 om 15:05 Topicstarter

Regendrup. schreef op 28-03-2022 om 15:01:

[..]

Wat lastig, ik begrijp wat je bedoelt en wat je graag zou willen.

Wie weet zou je zo'n sessie ook wel alleen kunnen boeken, of met iemand die je erbij zou willen hebben, als je de organisatie een mail stuurt en een beetje uitleg geeft in het waarom? Daarin hoef je niet uitgebreid je verhaal te doen, maar wie weet is er wel iets mogelijk?

Dat kan natuurlijk ook. Nee heb je... 

afrodite05 schreef op 28-03-2022 om 15:04:

[..]

Ja zoiets! Ik was inderdaad naar zoiets in NL, maar in België komen we ook. Eens peilen wat man daarvan vindt... Maken we er een "gezellig" weekendje van

Lekker smijten samen

afrodite05

afrodite05

28-03-2022 om 15:06 Topicstarter

Ander level van romantisch weekendje weg 

in Zuid-Limburg is er Fun Factory (Brunssum) - daar kan je met zijn tweeën gaan slopen.  Is wel een eindje weg, maar misschien kan je er een weekendje van maken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.