Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

01-09-2021 om 15:12

Oranje Voetbal

Oranje trapt vanavond in Oslo af voor een cruciale kwalificatie-interland tegen Noorwegen, de eerste wedstrijd onder bondscoach Louis van Gaal. 

Nog meer liefhebbers hier die gaan kijken? Ik ben benieuwd of Van Gaal de egootjes wel op 1 lijn heeft weten te krijgen. 


DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

01-09-2021 om 15:58

Van Gaal kan veel dus stiekem hoop. Op welk net? 

Het wordt uitgezonden op NPO3. Ben ook heel benieuwd, maar Van Gaal heeft nog maar heel kort met deze groep gewerkt.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

01-09-2021 om 17:05

Flapje schreef op 01-09-2021 om 16:43:

Het wordt uitgezonden op NPO3. Ben ook heel benieuwd, maar Van Gaal heeft nog maar heel kort met deze groep gewerkt.

Thanks voor het antwoord! 

Ik ga natuurlijk kijken als voetbalfan maar van Gaal trek ik slecht. Hij is de belichaming van een narcist. Die man houdt zo ongelooflijk van zichzelf dat ik eigenlijk een kotsbakje nodig heb als hij zijn mond opentrekt.

Ik ga niet kijken

Feyenoorders hebben niks met Oranje

Orakel schreef op 01-09-2021 om 17:33:

Ik ga niet kijken

Feyenoorders hebben niks met Oranje

Dat snap ik wel als Feyenoord maar 1 speler in het Oranje elftal zit. De spelers van Feyenoord zijn niet goed genoeg.

Sophia_!

Sophia_!

01-09-2021 om 20:45

Van Dijk is er gelukkig wel weer bij.

ConsciousWalrus47

ConsciousWalrus47

01-09-2021 om 21:16

Ik kijk ook! 1-0 achter al snel.. ben heel benieuwd wat het nog gaat worden. Van Gaal zal vast tekeer gaan in de pauze

Sophia_!

Sophia_!

01-09-2021 om 21:23

1-1 gelukkig nu

ConsciousWalrus47

ConsciousWalrus47

01-09-2021 om 21:30

yes! en nu doorpakken. dat valt nog wat tegen

https://nos.nl/artikel/2396118-van-gaal-wij-kunnen-wel-denken-dat-oranje-wereldtop-is-maar-dat-is-het-niet

Ondanks het puntenverlies doet Oranje goede zaken in de groep, want koploper Turkije verspeelde dure punten tegen Montenegro (2-2). Van Gaal reageerde luchtig op die verrassende uitslag. "Je weet dat ik altijd het geluk aan mijn kont heb hangen."


Geweldig die man 😂

Joanjett schreef op 01-09-2021 om 18:35:

[..]

Dat snap ik wel als Feyenoord maar 1 speler in het Oranje elftal zit. De spelers van Feyenoord zijn niet goed genoeg.

😁

Van Gaal: 'Wij kunnen wel denken dat Oranje wereldtop is, maar dat is het niet'

Hahaha dit vind ik wel heerlijk. Al die arrogante voetballers van NL, maar echt het stelt weinig voor in Oranje. 

Gewoon realistisch 
We willen vaak denken dat wij bij de tip van de wereld behoren,  maar dat is maar heel soms.
Ja we hebben een aantal hele goed spelers, maar thats it

ConsciousWalrus47

ConsciousWalrus47

02-09-2021 om 14:39

ik ben gewoon in slaap gevallen tijdens de wedstrijd kwam ik achter vannacht!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.