Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021


Ach jammer, net verloren!

Balen

vandaag starten de Paralympische Spelen!

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

24-08-2021 om 07:39

Helaas wordt hier door de NOS nauwelijks aandacht aan besteedt. Elke dag een sportjournaal, maar verder weinig. Zo jammer.

"Paralympische Spelen live bij de NOS

Bij de NOS volg je live de prestaties van de Nederlandse atleten in Tokio. We trappen het evenement af met de openingsceremonie van de Paralympische Spelen, deze is live te volgenvia NOS.nl de NOS-app en op NPO 1.

Vanaf woensdag 25 augustus is er op NPO 1 aansluitend aan het NOS Journaal van 20.00 uur elke dag een Paralympisch Journaal te zien waarin Herman van der Zandt de belangrijkste en opmerkelijkste momenten uitlicht.

Een paar uur later, om 22.00 uur op NPO 2, praat Van der Zandt met verschillende studiogasten in een 25 minuten durend programma. Hij wordt bijgestaan door sidekicks Jitske Griffioen, Marc van der Kuilen en Simon Boer."

 Zonde.
Want er zijn veel medaille kansen.

Het is commercieel minder interessant,  dus minder aandacht.
Maar jammer inderdaad

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

24-08-2021 om 07:48

Gelukkig zijn de sporten met Nederlandse deelnemers via de teamnl site wel online te zien:
https://teamnl.org/paralympische-spelen

Coreopsis schreef op 24-08-2021 om 07:39:

Helaas wordt hier door de NOS nauwelijks aandacht aan besteedt. Elke dag een sportjournaal, maar verder weinig. Zo jammer.

"Paralympische Spelen live bij de NOS

Bij de NOS volg je live de prestaties van de Nederlandse atleten in Tokio. We trappen het evenement af met de openingsceremonie van de Paralympische Spelen, deze is live te volgenvia NOS.nl de NOS-app en op NPO 1.

Vanaf woensdag 25 augustus is er op NPO 1 aansluitend aan het NOS Journaal van 20.00 uur elke dag een Paralympisch Journaal te zien waarin Herman van der Zandt de belangrijkste en opmerkelijkste momenten uitlicht.

Een paar uur later, om 22.00 uur op NPO 2, praat Van der Zandt met verschillende studiogasten in een 25 minuten durend programma. Hij wordt bijgestaan door sidekicks Jitske Griffioen, Marc van der Kuilen en Simon Boer."

Tijd voor een eigen topic ook dan! 

Leuk, dank voor de link ook weer!

Ivo van Woerden schreef een boek over zwemmer Marc Evers: The great Marc Evers. Ik heb hem als luisterboek, erg leuk.

Sophia_!

Sophia_!

24-08-2021 om 10:15


https://youtube.com/c/paralympics

Ik was op zoek gegaan en hier kun je zo te zien alles live volgen. Dat hoop ik dan maar. 

Sophia_!

Sophia_!

24-08-2021 om 10:20

_melon schreef op 24-08-2021 om 08:15:

[..]

Tijd voor een eigen topic ook dan!

Eigenlijk wel he 😁

Sophia_! schreef op 24-08-2021 om 10:20:

[..]

Eigenlijk wel he 😁

Of juist niet... 

Sophia_!

Sophia_!

24-08-2021 om 13:20

kijkt iemand de opening?

Sophia_! schreef op 24-08-2021 om 13:20:

kijkt iemand de opening?

ben net thuis, was aan het werk

opening vind ik niet zo interessant

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.