Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021


Sophia_!

Sophia_!

09-08-2021 om 13:37

MrsLady schreef op 09-08-2021 om 13:22:

Is op Discovery+ naast de OS nog meer sport te zien dan?

Bij mij heet het nu nog Eurosport Player, maar dat wordt binnenkort Discovery+. Dus ik noemde het maar vast zo. 


Afgelopen weekend was de MotoGP op de Player, dat heb ik gisteren gekeken.  Vandaag is er zomerschansspringen 😂  en voetbal. Maar nu zijn er niet veel sporten, vanaf september wel weer denk ik.  

Hmm... maar even in de gaten houden dan en eventueel daar ook een abonnement op overwegen. Zat tot nu toe vrij goed met ZiggoSport en ESPN. 

MrsLady schreef op 09-08-2021 om 13:21:

[..]

Heeft denk ik ook met rechten te maken. De rechten van de EK's en WK's bij handbal liggen bijvoorbeeld telkens in handen van ZiggoSport. Die zijn er toen op het juiste moment ingestapt omdat daarvoor de NOS er nul interesse in had. Eerste WK dat ZiggoSport had haalden de handbaldames ineens de finale, terwijl daarvoor het beste resultaat ooit een vijfde plek was. Dat heeft ZiggoSport natuurlijk veel kijkers gegeven waardoor ze de jaren daarna weer (terecht) hebben gestreden voor die rechten.

Volgens mij heeft ZiggoSport zo ook de rechten van de EK's/WK's van volleybal bijvoorbeeld.

ja Ziggo zendt inderdaad ook best veel volleybal uit. Pas nog de Nations league en het Ek begint bijna, ik verwacht dat zij die ook volledig uitzenden. 

ESPN zendt ook nog wel andere sporten uit. Nu de Major League Baseball bijvoorbeeld. 

Er is dus wel wat aanbod, alleen niet bij de nos. Maar ook als voetballiefhebber hoef je daar niet te zijn. 

Sophia_!

Sophia_!

10-08-2021 om 13:10

De huldiging van de sporters is nu op NPO1

Sophia_! schreef op 10-08-2021 om 13:10:

De huldiging van de sporters is nu op NPO1

Dank. Meteen opgezet! 

Wat een houten klaas is Blokhuis. Zo anders dan zijn broer!

Sophia_!

Sophia_!

10-08-2021 om 14:03

Pimpelmees67 schreef op 10-08-2021 om 14:02:

Wat een houten klaas is Blokhuis. Zo anders dan zijn broer!

Ja echt! Geen doorkomen aan dit. 

Wat is die huldiging in Scheveningen awkward.
Daar hadden ze naar mijn idee beter iemand zoals Humberto Tan neer kunnen zetten.
Wat een dramatisch figuur (geen idee trouwens wie het is).

ik heb vanmiddag een stuk gezien. Iemand die weet waarom allison annan een lintje kreeg maar de coach van de andere medaillewinnaars niet?

” Wat energie te geven”.. Joh, als jij daar zo quasi-enthousiast staat te doen, gaat iedereen ook echt meedoen 

Wobbelkont schreef op 10-08-2021 om 19:18:

” Wat energie te geven”.. Joh, als jij daar zo quasi-enthousiast staat te doen, gaat iedereen ook echt meedoen

Die vent hè?

Ik ben afgehaakt, wat erg. Dit vind ik best slecht gedaan. Ik snap dat het anders moet dan normaal. Maar dit? Brrrrr.

De beachvolleybaldames en heren doen het nu beter op het EK dan bij de OS. Dames 
Stam en Schoon staan in de finale. Die is om 17.45 uur (te zien op ziggosport)

Friezinnetje schreef op 14-08-2021 om 17:21:

De beachvolleybaldames en heren doen het nu beter op het EK dan bij de OS. Dames
Stam en Schoon staan in de finale. Die is om 17.45 uur (te zien op ziggosport)

Helaas geen winst, maar wel een goed toernooi gespeeld! 

CharlieB schreef op 14-08-2021 om 18:30:

[..]

Helaas geen winst, maar wel een goed toernooi gespeeld!

ja idd

De finale beachvolleybal bij de heren is spannend. 1-1 in sets, dus mss wel een Nederlandse overwinning!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.