Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021


Sophia_!

Sophia_!

20-07-2021 om 08:27

LoveCats! schreef op 20-07-2021 om 08:25:

[..]

Zijn ze voor niks naar Tokio gereist Ook lullig.

Nou he. Daar leef en werk je dan naartoe, helemaal voor niks. Ik vind t echt sneu. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

20-07-2021 om 08:36

Jee, wat een blunder van de Poolse bond. Zo zuur voor die sporters.

Ja ga zeker ook wel wat volgen hoor. Beetje afhankelijk van het uitzendschema. Maar vind het altijd leuk om te volgen, volg vaak in ieder geval wel wat turnen en zwemmen en roeien vind ik dan ook leuk om te kijken. En paardensport vind ik ook wel leuk om te kijken dan. En soms ook wel juist wat andere sporten die ik normaal niet zo volg te kijken. Dus kan best dat er ook weer wat andere dingen op komen te staan. 
En nu is het thuiswerken wel een voordeel, kan ik onder het werk wat opzetten. 

En zeker blunder van die Poolse bond, zo balen voor die sporters, helemaal voor niets afgereisd. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

20-07-2021 om 08:47

Ik val op dit moment wel een beetje in een gat. De tour is net afgelopen en de Spelen nog niet begonnen. Hoe kom ik deze week door zonder achtergrondtv???

Coreopsis schreef op 20-07-2021 om 08:47:

Ik val op dit moment wel een beetje in een gat. De tour is net afgelopen en de Spelen nog niet begonnen. Hoe kom ik deze week door zonder achtergrondtv???

Morgen beginnen de eerste onderdelen al . Ownee badminton zelfs vandaag al

Ik doe even een tvp-tje, zin in! Blijf thuis deze zomer, dus alle tijd om te kijken.

MevrouwJack schreef op 20-07-2021 om 10:45:

Ik doe even een tvp-tje, zin in! Blijf thuis deze zomer, dus alle tijd om te kijken.

of favoriet maken, dan komt hij in die lijst. 

Sophia_!

Sophia_!

20-07-2021 om 15:42

😯 de directeur daar zegt dat de Spelen zelfs nog kunnen worden afgelast.  Er zijn al besmettingen in het Olympisch Dorp. Als dat teveel wordt , is dat één van de scenario's. 

Oh neeee, dat zou toch echt doodzonde zijn. 

Sophia_!

Sophia_!

20-07-2021 om 15:48

Ja, zou ik echt vreselijk vinden.  

dat zou echt kut zijn. Maar het leek me al onmogelijk dat vrij te houden van besmettingen

Sophia_!

Sophia_!

20-07-2021 om 16:09

nee, dat leek mij ook al niet. Zoveel mensen op een kluitje, dat moet wel fout gaan. 

Zou ook zeker zonde zijn als het wordt afgelast, ook voor alle spelers die al die kant op zijn gereisd. Maar leek mij ook al vrijwel onmogelijk het vrij te houden van besmettingen met al die mensen die erbij betrokken zijn. 

Ze zijn van verschillende kanten gewaarschuwd,  maar wilden perse doorzetten.  

Zo zonde. Eigenlijk hadden ze het nog een jaar uit moeten stellen ipv het erop aan laten komen. Het kan toch al niet het evenement worden wat het normaal is zo zonder publiek en met de hogere kans op uitval van medaillekandidaten door positieve tests. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.