Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 17:38

Olympische Spelen Tokyo 2021


Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 18:23

Lollypopje schreef op 19-07-2021 om 17:59:

@TO misschien een idee om aan te vragen dat je de OP mag wijzigen. Dan kun je de medaillespiegel daarin zetten.

Mocht je daar zin in hebben natuurlijk

Goed idee 👍

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

19-07-2021 om 18:32

Ik heb er zin in!
Mijn favoriete sporten:

atletiek (en dan vooral Sifan Hassan en Femke Bol)
turnen
zwemmen

Joszy schreef op 19-07-2021 om 18:00:

[..]

Ik hoorde pas op de radio dat ze de condooms nu mee krijgen bij vertrek. Zou dat echt waar zijn?

Ik denk het wel. In het kader van de traditie

Beach1976 schreef op 19-07-2021 om 18:20:

Wij zouden naar de Spelen gaan. We hadden kaarten voor het handboogschieten. Helaas moeten we het nu via tv/internet volgen.

Wat ontzettend zuur om dan nu thuis vanaf de bank te moeten kijken.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

19-07-2021 om 18:35

Oh, en @Sophia: als je de OP kunt aanpassen, zet dan ook de officiële site van de Nederlands Olympische ploeg erbij. Daar staat het programma mét livestream zodat je ook de minder populaire sporten kunt volgen.

https://www.teamnl.org/

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

19-07-2021 om 18:36

Sophia_! schreef op 19-07-2021 om 17:49:

ik zat net te lezen dat de sporters kartonnen bedden krijgen, 'anti-seks-bedden' dus

Is inmiddels getest en ontkracht door een van de sporters. Je kunt erop springen zonder erdoor te zakken.

Lollypopje schreef op 19-07-2021 om 17:59:

@TO misschien een idee om aan te vragen dat je de OP mag wijzigen. Dan kun je de medaillespiegel daarin zetten.

Mocht je daar zin in hebben natuurlijk

34 medailles, waarvan 12 gouden.

Vul maar alvast in

Ja!! Ik ga ook proberen veel mee te volgen. Toch wel leuk, dat thuiswerken. Ipv radio dan straks de Spelen op de achtergrond!

Ik heb vrij trouw de Tour gevolgd, dus vind het wel leuk om nu ik een aantal sporters een beetje 'ken' te zien wat ze op de OS gaan doen.

Verder vind ik sportklimmen leuk. 

Voor de rest zie ik wel. 

Fijn, die links! Ik heb gisteren blijkbaar wat knullig zitten zoeken en kon weinig vinden qua overzichtelijk programma.

Beach1976 schreef op 19-07-2021 om 18:20:

Wij zouden naar de Spelen gaan. We hadden kaarten voor het handboogschieten. Helaas moeten we het nu via tv/internet volgen.

Ah wat jammer zeg! 

Ik zit thuis vanwege zwangerschapsverlof dus veel tijd om te kijken. Turnen en atletiek vind ik leuk en schoonspringen is ook altijd wel bijzonder om te zien. 

Ik kijk graag jumping, turnen en schoonspringen. Teamsporten kunnen me niet boeien. 

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 19:49

Beach1976 schreef op 19-07-2021 om 18:20:

Wij zouden naar de Spelen gaan. We hadden kaarten voor het handboogschieten. Helaas moeten we het nu via tv/internet volgen.

Dat is echt zuur! Zonde zeg. 

Jaaa, zo'n zin in! Vorig jaar mijn verlof er omheen gepland, maar dat mocht niet baten. Dit jaar niet gelukt en ga ik zelfs de eerste week van de OS op vakantie. Vrees dat ik daardoor veel ga missen en daar baal ik toch wel van. Maar goed... op vakantie gaan is ook leuk. 

Met de Olympische Spelen vind ik alle sporten leuk als er maar Nederlanders aan mee doen. Oké, behalve dressuur bij het paardrijden. Zelf handbal ik, dus ik kijk enorm uit naar de handbaldames (al verwacht ik niet per se heel veel van ze), zwemmen vind ik ook altijd heel leuk tijdens de OS en judo en roeien om de één of andere reden ook. Zeker die laatste twee zijn sporten die ik normaal nooit kijk. Vermoed dus dat ik die leuk vind omdat Nederland er vaak goed in is. 

Sophia_!

Sophia_!

19-07-2021 om 20:38

dat heb ik nou eigenlijk ook MrsLady: (bijna) alle sporten zijn leuk bij de Spelen.  Ik dompel me erin onder altijd. 

Jammer van je eerste week, maar wel vast een fijne vakantie! Waar ga je naartoe? 

Ik ook! Groot zwart gat altijd na de Olympische Spelen (al heb ik dat na veel sportevenementen wel). Ik ga naar Italië

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.