Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Merken sportkleding

welke merken sportkleding dragen jullie?


Shirt en fitnessbroek van Under Armour. 

Nike, Gymshark, Under Armour, My Protein. 

Alles wat lekker zit. Van Goldbergh tot H&M en Lidl en alles er tussenin. 

Vooral Nike, Under armour en Lulu Lemon. Maar ik heb lades vol! Mijn hardloopschoenen zijn van ASICS en Nike. Ik ben wel meer op de merken als het om mijn hardloopkleding gaat, yoga doe ik ook wel in willekeurige shirtjes en leggings. 

Ik wil graag eens Sweaty Betty proberen, maar is volgens mij niet in NL te koop. 

Waarom wil je dat weten TO?


Aybl en Gymshark

Het beste sportkledingmerk vind ik AYBL, en op een trui na is al mijn kleding daarvan. Ik heb ook twee andere grote namen geprobeerd die heel erg aanvoelen als plastic en een cameltoe geven…

Guess ♥️♥️

dat ligt enorm aan de sport die ik op dat moment doe

Alles waarvan de stof niet aanvoelt als plastic en glimt. In de praktijk vooral strakke Adidas leggings. 

Violetta2002 schreef op 25-07-2021 om 00:11:

Het beste sportkledingmerk vind ik AYBL, en op een trui na is al mijn kleding daarvan. Ik heb ook twee andere grote namen geprobeerd die heel erg aanvoelen als plastic en een cameltoe geven…

Gymshark zeker. 50-60 euro voor een plastic-achtige stof om mijn benen.

FZ Forza, Kawasaki, Yonex, Victor.

Ik ben niet zo merkvast. Ik heb Stronger, Reebok, Adidas, Urban Goddess...

misschien niet helemaal on topic maar mijn vraag past hier denk ik wel prima; hoe bevallen de kleren van de merken die jullie noemen? Ik ben nog niet zo lang begonnen met fitness en heb een goedkope only broek aangeschaft. Hij zit lekker maar na een paar weken begint hij af te zakken als ik op de crosstrainer bezig ben (en nee ik ben (nog) niet afgevallen
Herkent iemand dit of heeft iemand  tips om het te voorkomen of voor merken die dit niet hebben?

Dat gebeurt bij mij bij de meeste merken wel helaas. Wat voor mij wel helpt is modellen uitzoeken, die heel hoog in de taille zitten. Over het algemeen blijven mijn Stronger leggings het beste zitten... maar die dingen aandoen is wel een uitdaging.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.