Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Leuke thuisworkouts

Wat voor thuisworkouts vinden jullie leuk? 

Nu met de huidige maatregelen en de aanstaande winterstop voor mijn team sport ben ik op zoek naar leuke thuis workouts om in beweging te blijven en wat fitter te worden.

Eerder heb ik met regelmaat gesport met Ringfit maar dat was ik na maand of 4 wel beu. Ik probeer 10.000 stappen per dag te zetten maar wil nog iets meer doen.


Ik doe met een vriendin (allebei online) via youtube yoga lessen van Yogaplaza.

Als yoga je wat lijkt : yoga with Adriene

Ik doe regelmating een Walking of Dance workout van Sharona's Hill op Youtube

Ik heb een roeiapparaat gekocht en van de oude babykamer een sporthok gemaakt. Er is ook een matje, gewichten en nog wat andere dingen.

Chocoladeaardbei schreef op 30-11-2021 om 21:17:

Ik doe regelmating een Walking of Dance workout van Sharona's Hill op Youtube

Dank je wel! Precies wat ik zocht!

QuizzicalOpossum53

QuizzicalOpossum53

30-11-2021 om 22:35

Fitnessblender heeft korte workouts die je kan combineren of langere workouts voor elk niveau en doel. Gratis.  Is mijn favoriet.

DizzyGorilla85

DizzyGorilla85

30-11-2021 om 23:19

De work out video’s van Sanne Vloet gebruik ik graag. Zij praat rustig en legt alles helder uit.

Voor korte 10 minuten video’s vind ik die van Pamela Reif handig. 

Beetje afhankelijk van wat je precies leuk vind. Zelf vind ik de apps Sweat en Fit Body wel een aanrader. Vooral Sweat is erg uitgebreid!

Due-scimmie schreef op 01-12-2021 om 08:58:

Dankjewel voor de ideeën alvast!

Inmiddels zitten we in quarantaine dus nu nog even momenten vinden als kinderen even zelf spelen/slapen.

Oei dat is balen! Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn? Die van mij vindt het altijd leuk om mee te doen! 

Ik doe trainingen met een personal trainer via Zoom. Je kunt bij haar ook groepstrainingen doen. Google maar eens op Bewegen met een lach. Voor mij een heel goede manier om lekker thuis te trainen maar toch de stok achter de deur te hebben van een trainer die precies ziet wat ik doe.

Due-scimmie

Due-scimmie

01-12-2021 om 11:37 Topicstarter

PomPom schreef op 01-12-2021 om 09:30:

[..]

Oei dat is balen! Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn? Die van mij vindt het altijd leuk om mee te doen!

2 en 4 dus komt er weinig van terecht.

Geen…

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.