Sport en bewegen
Tango
12-07-2026 om 12:51
Goede sport bh gezocht
De titel zegt het al. Ik zoek een goede sport bh met echt veel ondersteuning. Echt al van alles geprobeerd, maar tijdens de intensieve groepsles met steps krijg ik nog steeds last van rug en schouders door mijn borsten die op en neer gaan. Heb een E cup, helpt ook niet mee.
Wie heeft de ultieme tip?
Marie111
13-07-2026 om 00:00
Q-linn - en dan de Barcelona of de Cannes.
https://www.q-linn.com/sport-bh/
Je kunt er ook een paaset bestellen. Dan geef je de maat op, die je denkt nodig te hebben. En dan sturen ze er 4 in de maten eromheen mee.
Ik heb ook een grote cup en deze bh's geven goede ondersteuning bij paardrijden en steplessen enzo.
stokstaart
13-07-2026 om 09:58
ik draag panache of freija. Beide maximale ondersteuning.
Met hardlopen heb ik er nog een sporttop overheen maar ik heb een G.
ToetieToover
13-07-2026 om 10:29
Elmo1972 schreef op 12-07-2026 om 19:19:
ik heb de schock absorber, ik heb een flinke D cup maar alles blijft perfect op zijn plaats.
Niet goedkoop.
Ik stem ook voor deze, voor paardrijden en high impact sport.
Marie111
13-07-2026 om 15:37
ToetieToover schreef op 13-07-2026 om 10:29:
[..]
Ik stem ook voor deze, voor paardrijden en high impact sport.
Heb ik ook gehad en was destijds erg tevreden tot ze het model aanpasten met zo'n extra sluiting hoog achter op de rug.
Op de een of andere manier werden de bandjes teveel tegen mij hals aan gedrukt en daar kreeg ik hoofdpijn van (en dat heb ik nooit).
Met de Barcelona van Q-linn heb ik daar dan weer geen last van (ook zo'n sluiting)
ToetieToover
13-07-2026 om 15:48
Marie111 schreef op 13-07-2026 om 15:37:
[..]
Heb ik ook gehad en was destijds erg tevreden tot ze het model aanpasten met zo'n extra sluiting hoog achter op de rug.
Op de een of andere manier werden de bandjes teveel tegen mij hals aan gedrukt en daar kreeg ik hoofdpijn van (en dat heb ik nooit).
Met de Barcelona van Q-linn heb ik daar dan weer geen last van (ook zo'n sluiting)
Classic model bestaat nog steeds, toch? Ik vind de hoge sluiting wel fijn (kan ik bij namelijk). Ik leef in de veronderstelling dat het klassieke model nog steeds wordt verkocht. Wel goed om te weten voor TO/meelezers.
Tango
13-07-2026 om 22:31
Elmo1972 schreef op 12-07-2026 om 19:19:
ik heb de schock absorber, ik heb een flinke D cup maar alles blijft perfect op zijn plaats.
Niet goedkoop.
Van welk merk is dat? Of is dat gewoon de merknaam?
Bedankt voor alle tips! Ik heb als reguliere bh eentje van Hönkemöller, maar geen idee of die goede sport bh hebben. Ik ga nog eens goed kijken op de diverse sites.