Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Viafora

Viafora

17-02-2022 om 17:47

Formule 1 2022

Over iets meer dan een maand begint de Formule 1 van 2022 alweer, met als eerste race de Grand Prix van Bahrein op 20 maart.
Bekijk de volledige WK kalender hier: https://www.formule1.nl/wk-kalender/


Die samenvatting op Ziggo Sport. In 12 minuten werd even die hele race erdoor gedraaid. Shot 1: Max gaat met panne de pits in, shot 2erez is gespind.

Poezie schreef op 20-03-2022 om 16:58:

Ik zit hier lekker illegaal te kijken. Beeld is ok, commentaar Engelstalig en helemaal prima!

Wij ook, is prima bevallen!  

Beterlaat2021! schreef op 20-03-2022 om 21:11:

[..]

Wij ook, is prima bevallen!  Gratis en voor nix.

Huh wat gek, er is zomaar een nieuw topic gemaakt?? 

Friezinnetje schreef op 25-03-2022 om 08:36:

Huh wat gek, er is zomaar een nieuw topic gemaakt??

Ik snapte er ook al niks van. Opeens 94 nieuwe berichten?

Hi! Ja, wij hebben het topic gesplitst vanaf 17 februari daar een nieuw race seizoen ook een nieuw topic verdiend
Omdat je officieel dit topic nog niet gelezen hebt, staat er dat er 94 nieuwe berichten zijn - daar is helaas niks aan te doen. Maar 1x op "Naar laatste reactie" klikken en dat zou verholpen moeten zijn.

Splitsen vind ik raar. Open dan gewoon een nieuw topic met uitleg in de OP. 

Regendrup. schreef op 25-03-2022 om 09:40:

Splitsen vind ik raar. Open dan gewoon een nieuw topic met uitleg in de OP.

Hoezo? Alle berichten die over dit seizoen gaan zijn netjes overgeheveld. Fijn juist!

...

Poezie schreef op 25-03-2022 om 09:58:

[..]

Hoezo? Alle berichten die over dit seizoen gaan zijn netjes overgeheveld. Fijn juist!

nou ik vind het heel raar, en dat heb ik ook aangegeven bij de mods, dat er een topic is geopend onder mijn naam, er geen overleg is gepleegd en dat zij beslissen dat er een nieuw topic moet komen. 

dan maar een tvp, want deze staat niet in mijn gereageerd lijstje
Ik lees altijd leuk mee, en zal proberen ook iets meer in te brengen 😁

ScarceKudu74

ScarceKudu74

26-03-2022 om 10:44

Ik wil hier helemaal niet schrijven.  Het is niet eens een eigen topic van iemand 🙄

Hoe bizar is de situatie nu dan.. volgens mij willen een aantal coureurs niet racen dit weekend, snap ik best. Maarja... all for the money he. 
Zal toch gewoon doorgaan. 

Peen schreef op 26-03-2022 om 10:44:

Ik wil hier helemaal niet schrijven. Het is niet eens een eigen topic van iemand 🙄

En toch plaats je dit bericht?

Ik vind het moeilijk doen om het moeilijk doen. De mods proberen het ons makkelijker te maken, dus onnodig om je op je teentjes getrapt te voelen. 

Ik verheug me op de race morgen en lees/schrijf hier graag mee 

ik had het wel een statement gevonden als de coureurs hadden gezegd niet te racen na de raketaanval, maar vooralsnog lijkt alles gewoon door te gaan. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.