Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Viafora

Viafora

17-02-2022 om 17:47

Formule 1 2022

Over iets meer dan een maand begint de Formule 1 van 2022 alweer, met als eerste race de Grand Prix van Bahrein op 20 maart.
Bekijk de volledige WK kalender hier: https://www.formule1.nl/wk-kalender/


Kadootje voor Lewis 😢

Volgende race hopelijk beter 

Ik heb de laatste 10 ronden nog via een livestream kunnen kijken (werkte overigens helemaal prima). Man man man... wat een pech. 

Gun het Leclerc wel heel erg! Vind het stiekem ook wel leuk dat er geen superieur Mercedes of Redbull meer is. Geeft net weer wat leukere races!

Poezie schreef op 20-03-2022 om 17:43:

Volgende race hopelijk beter

Dit was met recht een valse start van het seizoen te noemen 

Wat een geweldige race voor de F1!

Twee commentaarstem men op zich wel leuk. Echter iets teveel gespeeld enthousiasme, had af en toe het gevoel dat ik naar Dora the Explorer zat te kijken of zo: 'Goed gedaan, Sainz!' 'Goed gedaan, Perez!'.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

20-03-2022 om 17:51

Crazycatlady schreef op 20-03-2022 om 17:48:

Wat een geweldige race voor de F1!

Dat wel ja. 

Het beloofd wel wat voor de rest van het seizoen 

Peen schreef op 20-03-2022 om 17:51:

[..]

Dat wel ja.

En jij hebt een heel gelukkige man!

Jammer dat Hammie dan wel weer op het podium staat

Het verbaasde mij al dat er nog zo lang zoveel auto's rondreden.
Het is alleen kl#te voor de MV & RB fans.

Friezinnetje schreef op 20-03-2022 om 17:54:

Jammer dat Hammie dan wel weer op het podium staat

Waarom?
Hij reed keurig 5de, in een niet makkelijk te besturen auto, en hij rijdt wel de race uit, de Red Bulls helaas niet.
 
In mijn ogen is dat niet jammer maar verdiend respect. Net als Verstappen respect verdient als hij met dat stuurprobleem de race had uitgereden.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

20-03-2022 om 18:06

Crazycatlady schreef op 20-03-2022 om 17:53:

[..]

En jij hebt een heel gelukkige man!

😄 ja, hij is heel tevreden! Lang geleden was dit. 

Al vond hij het ook balen voor RB. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

20-03-2022 om 18:07

Crazycatlady schreef op 20-03-2022 om 17:58:

[..]

Waarom?
Hij reed keurig 5de, in een niet makkelijk te besturen auto, en hij rijdt wel de race uit, de Red Bulls helaas niet.

In mijn ogen is dat niet jammer maar verdiend respect. Net als Verstappen respect verdient als hij met dat stuurprobleem de race had uitgereden.

Nou, eerlijk is eerlijk,  ik dacht ook:  "waarom hij nou weer op het podium". Al heeft hij het natuurlijk gewoon verdient. 

Hoop niet dat alle 3 de auto's hetzelfde probleem hadden. Of misschien wel, maar dan is het te hopen dat ze het snel kunnen oplossen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.