Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Viafora

Viafora

17-02-2022 om 17:47

Formule 1 2022

Over iets meer dan een maand begint de Formule 1 van 2022 alweer, met als eerste race de Grand Prix van Bahrein op 20 maart.
Bekijk de volledige WK kalender hier: https://www.formule1.nl/wk-kalender/


Wat is het toch een nare vent die Hammilton. En meteen zeuren over Max, maar doet het zelf ook. 

ZanyHeron88

ZanyHeron88

23-10-2022 om 22:53

Friezinnetje schreef op 23-10-2022 om 22:42:

Wat is het toch een nare vent die Hammilton. En meteen zeuren over Max, maar doet het zelf ook.

Dat vond ik dan wel weer humor. Hij kreeg even lik op stuk. 

mooie beelden van team RB zo!

Paracelsus schreef op 23-10-2022 om 22:53:

[..]

Dat vond ik dan wel weer humor. Hij kreeg even lik op stuk.

Ik vond het een fantastische race om te zien. Het gezeur hoort er gewoon bij, het gaat om de eer. Hamilton wil gewoon heel graag winnen. Het ging netjes vandaag.

Paracelsus schreef op 23-10-2022 om 22:53:

[..]

Dat vond ik dan wel weer humor. Hij kreeg even lik op stuk.

Dat klopt, dat was wel mooi. Maar ik hou daar gewoon niet van om steeds een ander te beschuldigen en op die manier invloed willen uitoefenen. Als je goed bent, dan heb je dat gewoon niet nodig. 

Friezinnetje schreef op 24-10-2022 om 07:04:

[..]

Dat klopt, dat was wel mooi. Maar ik hou daar gewoon niet van om steeds een ander te beschuldigen en op die manier invloed willen uitoefenen. Als je goed bent, dan heb je dat gewoon niet nodig.

Het hoort bij topsport, elk punt /seconde is belangrijk. Het is geen valsspelen het is proberen de jury in jouw voordeel te beïnvloeden en dat heel openlijk. Het is onderdeel van het spelletje dat je speelt. Hammi beschuldigde ook niet hij constateerde. Alleen van hem hoorde je de boardradio van anderen niet maar die doen het net zo hard, 5seconden is gewoon veel tijd.

En dat is 14. En weer een record erbij. Nou 2 volgens mij ook het hoogste aantal punten in 1 seizoen.

ben ik de enige die nu nog kijkt?

Wie had dat gedacht, hele grit gesandwiched door Haas. 

Ysenda schreef op 12-11-2022 om 20:03:

ben ik de enige die nu nog kijkt?

Wie had dat gedacht, hele grit gesandwiched door Haas.

ik kijk zo ook weer

Verrassend

Friezinnetje schreef op 17-11-2022 om 21:02:

https://nos.nl/artikel/2452723-schumacher-raakt-na-twee-jaar-zijn-stoeltje-kwijt-in-formule-1-hulkenberg-terug

Mick Schumacher gaat eruit en Nico Hulkenberg komt terug

Viel te verwachten, Mick viel ook wel erg tegen. 

Ysenda schreef op 24-10-2022 om 08:29:

[..]

Het hoort bij topsport, elk punt /seconde is belangrijk. Het is geen valsspelen het is proberen de jury in jouw voordeel te beïnvloeden en dat heel openlijk. Het is onderdeel van het spelletje dat je speelt. Hammi beschuldigde ook niet hij constateerde. Alleen van hem hoorde je de boardradio van anderen niet maar die doen het net zo hard, 5seconden is gewoon veel tijd.

Wat een bullshit is dit.

Formule 1 is geen jurysport.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.