Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Viafora

Viafora

17-02-2022 om 17:47

Formule 1 2022

Over iets meer dan een maand begint de Formule 1 van 2022 alweer, met als eerste race de Grand Prix van Bahrein op 20 maart.
Bekijk de volledige WK kalender hier: https://www.formule1.nl/wk-kalender/


van de fia:

De uitleg

Als de race is afgelast nadat er een aantal ronden zijn gereden en niet meer wordt herstart, treedt het reglement in werking waarbij er minder punten worden uitgedeeld. Omdat de race is herstart en 'gewoon' is gefinisht, worden alle punten uitgedeeld.



Friezinnetje schreef op 09-10-2022 om 11:09:

van de fia:

De uitleg

Als de race is afgelast nadat er een aantal ronden zijn gereden en niet meer wordt herstart, treedt het reglement in werking waarbij er minder punten worden uitgedeeld. Omdat de race is herstart en 'gewoon' is gefinisht, worden alle punten uitgedeeld.

Dat zei jij al toen het nog stil lag. Ik weet dat je niet weg wil bij je werkgever, maar je zou kunnen overwegen om bij Viaplay te solliciteren.

Moxxie schreef op 09-10-2022 om 11:31:

[..]

Dat zei jij al toen het nog stil lag. Ik weet dat je niet weg wil bij je werkgever, maar je zou kunnen overwegen om bij Viaplay te solliciteren.

hahahaa, tja ik ben geen fan van Viaplay, maar anders....

@ Friezinnetje :  Je kúnt ook bij de radio gaan werken, bijvoorbeeld bij  Grand Prix Radio. Gewoon gratis te beluisteren.

Max kan nog een record verbreken dit jaar. hij heeft nu 12 overwinningen dit seizoen en als hij er 14 wint, dan heeft hij een record te pakken. 

Ik zou het eigenlijk wel leuk en fijn vinden, als Max voortaan in plaats van deze :

de-hand-van-de-vuist-15894873.jpg

deze doet :

het-gebaar-van-de-hand-v-teken-16578721.jpg

De V van Vrede, Victorie en Verstappen!

ferrari wil gewoon ook niet winnen. Eerste bocht meteen je eerste plek kwijt en van de baan af. Rijd nog wel, maar echt, hoeveel keer is dit nu al gebeurt?

Niet normaal hoeveel pech Sainz heeft dit seizoen, vinnik nie leuk 🥺.

dat hij er af geknald werd kan hij weinig aan doen natuurlijk.
Maar Checco is ook lekker bezig.

Moxxie schreef op 23-10-2022 om 21:20:

Niet normaal hoeveel pech Sainz heeft dit seizoen, vinnik nie leuk 🥺.

hij kon hier niet zo veel aan doen, maar Ferrari staat vaak in eerste rij, maar hebben vaak verkeerde timing . 

Voor MAx wordt het weer rustig uitrijden

Om eerlijk te zijn vind er geen ruk aan dat hij al kampioen is. Laat die Nyck de Vries maar komen 😂.

dit was toch een Ferrariaanse bandenwissel voor Verstappen. 

Ysenda schreef op 23-10-2022 om 22:12:

dit was toch een Ferrariaanse bandenwissel voor Verstappen.

nou idd

Ysenda schreef op 23-10-2022 om 22:12:

dit was toch een Ferrariaanse bandenwissel voor Verstappen.

toch niet helemaal, Max kan het weer goed maken, en de Ferrari niet.....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.