Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Viafora

Viafora

17-02-2022 om 17:47

Formule 1 2022

Over iets meer dan een maand begint de Formule 1 van 2022 alweer, met als eerste race de Grand Prix van Bahrein op 20 maart.
Bekijk de volledige WK kalender hier: https://www.formule1.nl/wk-kalender/


Friezinnetje schreef op 19-03-2022 om 17:35:

Zo heb toch Viaplay maar besteld. Kan ik toch de races kijken

Ik zit er ook over te denken. Weet jij hoe lang het duurt voordat je kan kijken via Ziggo?

Moxxie schreef op 19-03-2022 om 17:37:

[..]

Ik zit er ook over te denken. Weet jij hoe lang het duurt voordat je kan kijken via Ziggo?

5 minuten

Wij gaan dat echt niet doen, viaplay nemen maar jammer is het wel.  De puber baalt enorm maar hij heeft liever kleedgeld dan een jaar viaplay.

Friezinnetje schreef op 19-03-2022 om 17:44:

[..]

5 minuten

En ik vond het al stom dat ik zo lang had gewacht, was bang dat ik die van volgende week ook zou missen.

Moxxie schreef op 19-03-2022 om 17:49:

[..]

En ik vond het al stom dat ik zo lang had gewacht, was bang dat ik die van volgende week ook zou missen.

aanvragen, inloggen en kijken. Gaat supersnel

Ik gebruik zelf F1TV pro. Is "maar" €65 per jaar.

Moet er wel bij vermelden dat je op dit moment geen NL commentaar kan kiezen, kon vorig jaar wel en dat is nog iets waar ze wel aan werken. 

Misschien is het voor sommige een optie.

Ik ben aangemeld bij Viaplay, zin in morgen!

Nu Lewis op plek 5 start heb ik nog een toepasselijk liedje om in de stemming te komen, Where is Lewis:


https://m.youtube.com/watch?v=zNxT-tVrFEI

ScarceKudu74

ScarceKudu74

19-03-2022 om 23:04

Crazycatlady schreef op 18-03-2022 om 23:36:

[..]

Dat hoop ik ook!
Ondanks dat de auto de afgelopen jaren echt plaatjes waren, en deze auto's in mijn mening iets minder mooi zijn (en dan ben ik mild ), gaat het om het racen.

16 jaar is ook al aardige tijd!
Nog een favoriete coureur/team of gewoon een algemene fan?

Ik ben al jaren fan van Red Bull, ook al voor Max daar ging rijden. Ik vind dat een sympathiek team. Dus nu Max en Red Bull= perfecte combinatie 

Mijn man is Ferrari fan en hij heeft nu eindelijk weer eens hoop gekregen na de quali van vandaag    

ScarceKudu74

ScarceKudu74

19-03-2022 om 23:06

Moxxie schreef op 19-03-2022 om 18:57:

Ik ben aangemeld bij Viaplay, zin in morgen!

Nu Lewis op plek 5 start heb ik nog een toepasselijk liedje om in de stemming te komen, Where is Lewis:


https://m.youtube.com/watch?v=zNxT-tVrFEI

🤣🤣

Wij hebben ook voor F1 tv gekozen. Bevalt goed alleen nog even kijken hoe we hem op de tv krijgen. Vrij nieuwe Lg smart tv maar in de haast gister niet gelukt. 

Loulou82 schreef op 20-03-2022 om 07:17:

Wij hebben ook voor F1 tv gekozen. Bevalt goed alleen nog even kijken hoe we hem op de tv krijgen. Vrij nieuwe Lg smart tv maar in de haast gister niet gelukt.

Viaplay gaat via de apps op de tv. 1 keer inloggen en klaar. Mss F1 ook? 

jaaa, zitten jullie er al klaar voor? 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

20-03-2022 om 15:49

Friezinnetje schreef op 20-03-2022 om 15:48:

jaaa, zitten jullie er al klaar voor?

Ja 

Vanaf nu is er ook een soort VAR aanwezig bij de races, en teams/coureurs moeten in 1 ronde beslissen dat ze een positie terug geven omdat ze op een verkeerde manier ingehaald hebben. Doen ze dat niet, dan wordt er door de wedstrijdleiding bepaald

Friezinnetje schreef op 20-03-2022 om 15:48:

jaaa, zitten jullie er al klaar voor?

Nee helaas niet 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.