Sport en bewegen Sport en bewegen

Sport en bewegen

Viafora

Viafora

17-02-2022 om 17:47

Formule 1 2022

Over iets meer dan een maand begint de Formule 1 van 2022 alweer, met als eerste race de Grand Prix van Bahrein op 20 maart.
Bekijk de volledige WK kalender hier: https://www.formule1.nl/wk-kalender/


kaarten die je koopt zijn altijd voor het hele weekend, vrijdag t/m zondag en voor alles wat er dan plaats vindt. 
Echt goedkoop zijn de kaarten niet €280 voor idd een gras plek.

Kun je geen losse tickets kopen voor alleen de race op zondag ? Kan het me haast niet voorstellen?

TumTum schreef op 04-03-2022 om 12:20:

Kun je geen losse tickets kopen voor alleen de race op zondag ? Kan het me haast niet voorstellen?

Kan, wat nu nog beschikbaar is is bocht 11, a € 450

En dan nog je auto parkeren en de shuttle vanaf de parkeerplaats. 

Goedkopere kaartjes zijn de dag na de bekendmaking van de kalender al weg.

Max gaat dit seizoen tussen de 40-50 miljoen verdienen! Absurde bedragen eigenlijk. Wat moet je met zoveel geld?

ScarceKudu74

ScarceKudu74

05-03-2022 om 10:20

Nikita Mazepin is ontslagen. Viel te verwachten natuurlijk.

Vanmiddag de eerste trainingen weer en zondag de eerste wedstrijd. Ik ben erg benieuwd hoe iedereen er bij staat. Ik ben nog niet overgestapt op Viaplay, ik meende vorig jaar ook al eens via youtube  een race te hebben gekeken. Dat wil ik eerst even proberen. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

18-03-2022 om 08:45

Ik heb er zin in! 

Misschien dat ik mijzelf hier ook eens moet melden, ook al ben ik bang hier een beetje uit de toon te vallen.

Vandaag aan m'n 25ste seizoen begonnen (OMG ik ben oud! ), en het is lang geleden dat ik zoveel zin had in een seizoen.
De doorgevoerde aerodynamische regels lijken echt te werken. Close racing lijkt dus echt weer mogelijk!
Het is alleen nog even afwachten wat mijn geliefde McLaren gaat doen.

Ik hoop dat iedereen gaat genieten dit seizoen.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

18-03-2022 om 22:26

Crazycatlady schreef op 18-03-2022 om 21:59:

Misschien dat ik mijzelf hier ook eens moet melden, ook al ben ik bang hier een beetje uit de toon te vallen.

Vandaag aan m'n 25ste seizoen begonnen (OMG ik ben oud! ), en het is lang geleden dat ik zoveel zin had in een seizoen.
De doorgevoerde aerodynamische regels lijken echt te werken. Close racing lijkt dus echt weer mogelijk!
Het is alleen nog even afwachten wat mijn geliefde McLaren gaat doen.

Ik hoop dat iedereen gaat genieten dit seizoen.

Ik heb er ook zo'n enorme zin in! Ik hoop dat de regels goed werken en ze echt kunnen gaan inhalen. 

Ik begin aan seizoen 16 nu, dus nog niet zolang als jij maar ook geen noob meer 

Peen schreef op 18-03-2022 om 22:26:

[..]

Ik heb er ook zo'n enorme zin in! Ik hoop dat de regels goed werken en ze echt kunnen gaan inhalen.

Ik begin aan seizoen 16 nu, dus nog niet zolang als jij maar ook geen noob meer

Dat hoop ik ook!
Ondanks dat de auto de afgelopen jaren echt plaatjes waren, en deze auto's in mijn mening iets minder mooi zijn (en dan ben ik mild  ), gaat het om het racen.

16 jaar is ook al aardige tijd! 
Nog een favoriete coureur/team of gewoon een algemene fan?


Ik wil trouwens even verduidelijken
dat ik niet bedoel dat iemand die (bijvoorbeeld) pas 2 jaar kijkt geen
"echte fan" is. Voordat iemand dat denkt.
Ik was vandaag gewoon
oprecht verbaasd & blij dat ik al een kwart eeuw kijk. En ik val in
herhaling maar OMG wat ben ik oud! En wat gaat de tijd snel!

Leclerc op pole, Max 2e
Hamilton 5e

Morgen wordt leuk!

Zo heb toch Viaplay maar besteld. Kan ik toch de races kijken

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.