Sport en bewegen
Due-scimmie
15-02-2026 om 17:26
Fijnste sportkleding
Waarin sport jij het liefst? Merk, materiaal etc?
Ik sport meermaals per week en heb allerlei sportkleding. Ik merk dat het qua sportleggings bijvoorbeeld echt wel scheelt welk merk je hebt.
Sportbeha's heb ik van allerlei merken maar eigenlijk beginnen ze altijd te irriteren onder mijn armen. (Beuggelloos, dus de beugel is het niet. Beugelbeha's verdraag ik niet goed sinds zwangerschappen dus draag ik sowieso niet.)
Qua sportshirts heb ik er bijvoorbeeld veel van Decathlon maar merk dat het ene Puma shirt dat ik heb net slag dikker is.
Dus ik dacht wie weet helpen tips van anderen tegen miskopen voor mij
.
Dolfje
15-02-2026 om 18:10
Ik van Hema, blijven ook al jaren goed. Zou bijna zeggen helaas omdat ik wel eens wat nieuws wil 
Tuinfluiter
15-02-2026 om 18:20
Under amour vind ik fijn. Ik vind het belangrijk dat de stof heel snel droogt zodat je tijdens het sporten niet te veel last van zweet hebt.
Ik houd niet van sport bh's die heel strak zitten en alles plat drukken. Ik vind van Livera deze fijn zitten tijdens sporten https://www.livera.nl/product/Livera-Sport-Voorgevormde-Sport-BH-Mesh-LB1539-011
Ysenda
15-02-2026 om 18:20
ik vind de leggings van gymshark en aybl erg fijn, die schijnen niet door bij diepe squats.
Bh's heb ik ook van gymshark omdat ik de lijnen daar mooi van vind en ik regelmatig mijn shirt uit doe om goed te kunnen zien welke spieren ik gebruik.
Shirts maken me niet zoveel uit, die heb ik van FZ Forza tot Decathlon. Meeste gekregen bij evenementen.
Wieder
15-02-2026 om 18:23
Mijn fanatiek sportende dochter heeft het meeste qua sportkleren van Aybl. Geen idee hoe het zit, want sporten en ik zijn geen match, maar ze sport er 4 keer in de week mee en verder loopt ze er naar believe mee hard, dus het zal wel goed zijn. Wat ik eraan zie is dat het in de was prima blijft, ook als ik het weer eens per ongeluk in de droger heb gemikt
Herfstappeltaart
15-02-2026 om 18:27
Ik doe aan groepslessen bodytraining en heb een broek en shirt van Under Armour. Sportbeha van Triumph Triaction.
Rozi
15-02-2026 om 18:33
Ik heb leggings van Nike en Only play. Shirts maken me niet uit, draag ook gewone katoenen shirts van de Zeeman
Poezenmeisje
15-02-2026 om 19:12
Ik heb al dertig jaar een top van Adidas, ooit uit een opruimingsbak gehaald in Frankrijk
Dikke stof, elastisch en hij blijft goed. Nooit meer ergens anders gevonden.
Bij TKMaxx heb ik net een tanktop gehaald van Joma. Die zit ook fijn en was maar 8 euro.
Loulou39
15-02-2026 om 19:32
Hardloopleggings van Nike en H&M. Ik gebruik deze leggings ook in de sportschool als ik krachttraining doe ( maar dat komt heel weinig voor de laatste tijd). Hardloopschoenen van Nike.
Yogaleggings van Stronger en Rituals. Yoga/Pilates sokken van H&M.
Shirtjes en tops van verschillende merken of ook gewoon een katoenen t-shirts.
De duurdere merken koop ik altijd in de aanbieding.
Sportbh’s van de Hema, en ik heb een fijne top van Nike voor hardlopen (ook aanbieding 😁).
Fiorah
15-02-2026 om 19:38
Goed topic, ik heb één sport-bh en die is uit het jaar kruik. En ik heb twee tweedehands leggings. Dus ik vind dat ik een nieuwe legging mag (twee, eentje voor buiten om in hard te lopen waar mijn telefoon in kan en eentje om binnen in te trainen) en een sport bh.
Citroengraag
15-02-2026 om 19:59
Mijn sportleggings zijn van de Hema (2) en bon prix, die hebben alle drie een heel fijne brede band boven en sluiten hoog, zodat ik nooit last heb van genante situaties. Mijn shirts zijn van Hema, decathlon en Crivit (Lidl). Die van Crivit vind ik als shirt het fijnste, maar hun broeken hebben voor mijn maat een te lage taille.
Marie111
15-02-2026 om 20:42
Had altijd eigen merk Scapino, maar sinds kort Maya Freya en dat zit echt heerlijk.
Sportbh van Qlynn.
rionyriony
15-02-2026 om 21:27
In mijn gewatteerde jack en op mijn sneakers en daaronder een shirt en jeans zou ik prima kunnen hardlopen. Het zijn hardloopschoenen. In principe.
Ik heb leggings; dat is mijn standaard zomerkleding dus niet speciaal voor sportieve activiteiten. Katoenen. Ik hoop dit jaar vervanging te vinden. Ze zijn echt letterlijk versleten; dun aan de voorkant en van kleur verschoten. Vorig jaar vluchtig rondgekeken en toen was er absoluut niks bij waarvan ik dacht dat dit lekker zou zitten. Je moet er toch niet op achteruitgaan. Ik zal de Zeeman, de Action en de Hema wel weer vluchtig inspecteren als ik er langs kom.
BlairW
15-02-2026 om 23:39
Hier ook Maya Freya, zit heerlijk!! En blijft ook mooi in de was. Ik heb er leggings van, verder gewoon een normaal t-shirt. Sport bh heb ik van decathlon.