Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Ze knijpt me eruit

Als mijn vriendin klaarkomt wordt ze zo strak dat ze mij eruit knijpt. Ze wil dat ik doorga met stoten omdat het dan nog lekkerder is, maar dat lukt niet. Het enige wat ik kan doen is hem proberen op z'n plek te houden door hem er met kracht in te duwen, maar ook dan knijpt ze me er vaak uit. Laatst knakte hij zowat dubbel terwijl hij wel keihard was, zo strak wordt ze dan. Gisteravond zei ze dat ze zich inhield tijdens het klaarkomen omdat ze anders bang was dat ze mij er weer uit zou duwen en pijn zou doen, maar daardoor kwam ze minder lekker klaar. 


Is dit herkenbaar voor iemand? Zijn er tips en tricks zodat mijn vriendin lekker kan klaarkomen en ik door kan blijven stoten zonder bang te zijn dat m'n jongeheer wordt vermorzeld?

Klinkt als haar bekkenbodemspieren. Deze kunnen hypertonisch zijn, vaak krijg je dan ook klachten zoals pijn tijdens/na sex en klachten die lijken op een blaasontsteking: jeuk, branderig, pijn gevoel. Heeft ze dat ook?

Een bekkenbodemfysio kan haar in ieder geval leren de controle over deze spieren te houden, dan kan ze ze ontspannen tijdens sex. Is wel best lastig aan te leren.

Enigszins herkenbaar. Als mijn vrouw lacht tijdens het neuken dan is het ook alsof ik tegen een muur aan bots, ze spant dan bepaalde spieren aan waardoor het inderdaad lijkt alsof ik eruitgeknepen word. Misschien spant je vriendin onbewust dezelfde set spieren aan tijden het klaarkomen? 

Andere standjes proberen. Ik doe het ook maar het gebeurt minder makkelijk met mijn enkels tegen zijn schouders (missionary) of als ik op mijn knieen voor hem zit (doggy style).

Je vriendin kan proberen om als ze voelt dat ze richting klaarkomen gaat met haar ademhaling de seksuele spanning omhoog te ademen door haar lichaam. Sommige vrouwen en ook mannen trouwens die spannen zichzelf op en dan wordt het een vrij stevig - maar heel lokaal - orgasme en dus met veel verkramping van de spieren. Die techniek komt uit de tantra dus misschien leuk om in te verdiepen? Goed uitgevoerd kan het een soort totale body orgasme geven. Dus deze misschien wat minder fijne aanleiding kan juist weer tot nieuwe dimensies leiden  

Heel herkenbaar, als ik bijna een orgasme krijg dan gaat het bij mij ook vanzelf squeezen (dus knijpen). Dit gebeurd helemaal vanzelf en heb ik niet in de hand (ik denk mede door het squirten ook) dan begint het beneden vooral te knijpen. Maar voor de rest heeft mijn vriend hier helemaal geen moeite mee, hij is groot en sterk genoeg om me vast te klemmen dus ik zal nergens heen kunnen schieten door het geknijp🤣🤣.  

Ps. Als het zo geknepen word dat ..  bijna dubbelknakt, dan is ze inderdaad lichamelijk te gespannen denk ik , tantra is inderdaad een goed advies om je in te verdiepen samen.

Cocorico

Cocorico

10-07-2021 om 17:48 Topicstarter

Ze heeft geen pijn of ander ongemak dus het zal dan die set spieren zijn die te gespannen raken. Ze heeft het inderdaad ook als ze lacht, maar als ze klaarkomt is het nog meer. Heeft jouw vrouw het niet als ze klaarkomt JohnnyC?

Zo'n tantra techniek is interessant om in te verdiepen. Als het haar op die manier lukt komt ze misschien nog lekkerder klaar en kan ik door blijven stoten. 

Bedankt voor de tips.

Nee, tijdens het klaarkomen merk ik helemaal niets. Als ze lacht dan voelt ik bij elke 'ha-ha-ha' alsof ik tegen een muur opbots met mijn jongeheer. Het voelt meer als een soort druk van bovenaf dan geknijp.

JohnnyC. schreef op 10-07-2021 om 18:08:

Nee, tijdens het klaarkomen merk ik helemaal niets. Als ze lacht dan voelt ik bij elke 'ha-ha-ha' alsof ik tegen een muur opbots met mijn jongeheer. Het voelt meer als een soort druk van bovenaf dan geknijp.

Waarschijnlijk wordt door het lachen haar baarmoeder(mond) naar beneden geduwd, waardoor het vagina kanaal korter wordt.

Ik herken het knijpen ook bij mijzelf. Maar niet in zo'n extreme vorm dat het penetratie onmogelijk maakt. Klinkt als heel sterk getrainde spieren. Of dat ongunstig is weet ik niet. Lijkt me niet als ze er zelf geen last van heeft. Tijdens een bevalling zou het geloof ik wat onhandig kunnen zijn, meen ik me nog te herinneren van een geboorteles heeeeeeeel lang geleden.

Cocorico

Cocorico

15-07-2021 om 16:26 Topicstarter

Dat zou kunnen. Ze is nog nooit bevallen, dus daar kan ze niks over zeggen. Ze heeft de laatste keren geprobeerd meer omhoog te ademen, of rustiger ademen, maar dan verliest ze de opbouwende spanning naar een orgasme. Het vergt nog wat meer oefening dus.

Cocorico

Cocorico

19-07-2021 om 10:26 Topicstarter

Update, het lukt haar nu veel beter! Ze komt nu beter klaar en voor mij is het ook veel fijner. Ze knijpt niet meer zoals eerst en ik kan gewoon door blijven gaan. 

Cocorico schreef op 19-07-2021 om 10:26:

Update, het lukt haar nu veel beter! Ze komt nu beter klaar en voor mij is het ook veel fijner. Ze knijpt niet meer zoals eerst en ik kan gewoon door blijven gaan.

🎉🎉🎉

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.