Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Welk speeltje?

Ik ben op zoek naar een leuk speeltje. Voor mezelf, en om eventueel samen met partner te gebruiken. Hebben jullie tips van speeltjes waar je erg gelukkig van werd?


Jeetje, dat is een hele brede vraag. Wat voor iets zoek je?
Clitoraal, vaginaal, anaal, multifunctioneel?

DutchDutchess

DutchDutchess

25-07-2021 om 19:57 Topicstarter

ik ben nog redelijk onervaren op dit vlak. Heb wel een rechttoe-rechtaan vibrator gehad maar daar werd ik niet zo heel warm van. Denk vooral clitoraal.


ken je climaximaal.nl? veel info.

ik kan een womanizer aanraden. 

DutchDutchess

DutchDutchess

25-07-2021 om 20:03 Topicstarter

nee ken ik niet, dank voor de tip!

womanizer is lekker, maar vind ik zelf behoorlijk prijzig. Ik heb andere die ik dan minimaal net zo lekker vind en een stuk goedkoper zijn.

het lukt me niet om linkjes te plakken. Geen idee waarom niet. Dus dan geef ik je maar gewoon de namen

- Satisfyer Love Triangle
Heeft zowel luchtdruk als vibraties, die apart en tegelijk gebruikt kunnen worden.

- Pixey wand
Traploos regelbaar, door het tandwieltje. Van zacht, naar heel hard.

- Swan wand
Heeft een grote en een kleine kop, die beiden anders voelen

- wevibe gala 
Door de vorm geeft hij diepe trillingen. D

SilverQuelea47

SilverQuelea47

25-07-2021 om 20:21

Wat Lollypopje zegt: brede vraag zo! Ik heb er destijds een aantal getest voor een programma en de G-vibe vond ik leuk maar de womanizer een stuk minder bijvoorbeeld. Anderen vonden weer een ander speeltje fantastisch waar ik weer niets aanvond.

Onlangs heb ik een glazen dildo gekocht en ik vind het een aanwinst. 

DutchDutchess

DutchDutchess

25-07-2021 om 20:37 Topicstarter

mag ik vragen wat je fijn vindt aan een glazen dildo? Merk dat ik me er nog weinig bij voor kan stellen.

heel fijn, jullie tips! Dankjewel!

DutchDutchess schreef op 25-07-2021 om 19:57:

ik ben nog redelijk onervaren op dit vlak. Heb wel een rechttoe-rechtaan vibrator gehad maar daar werd ik niet zo heel warm van. Denk vooral clitoraal.

Je 'moet' dan ook een vibrator in penisvorm kopen. Dat is spannender om te zien, is groter, je kunt spelen dat je door een ander wordt geneukt, het materiaal is zachter dan een rechttoe-rechtaan vibrator, en je kunt hem ook als dildo gebruiken.

Echt zoveel meer plezier. Als die quasi-hippe luchtdruk dingen, geldverspilling. Het zit gewoon tussen je oren.

willem1959 schreef op 25-07-2021 om 20:45:

[..]

Je 'moet' dan ook een vibrator in penisvorm kopen. Dat is spannender om te zien, is groter, je kunt spelen dat je door een ander wordt geneukt, het materiaal is zachter dan een rechttoe-rechtaan vibrator, en je kunt hem ook als dildo gebruiken.

Echt zoveel meer plezier. Als die quasi-hippe luchtdruk dingen, geldverspilling. Het zit gewoon tussen je oren.

Ahhhh je hebt er bij jezelf ervaring mee begrijp ik?

DutchDutchess

DutchDutchess

25-07-2021 om 21:15 Topicstarter

@Lollypopje

Voel me helemaal thuis nu Willem hier ook rondloopt

Satisfyer.
Aankomende week met 50% korting te koop bij kruidvat. Voordeel: oplaadbaar en dus geen batterijen.

https://www.kruidvat.nl/satisfyer-pro-2-air-pulse-stimulator-vibrator/p/5307128

SilverQuelea47

SilverQuelea47

25-07-2021 om 21:34

DutchDutchess schreef op 25-07-2021 om 20:37:

mag ik vragen wat je fijn vindt aan een glazen dildo? Merk dat ik me er nog weinig bij voor kan stellen.

heel fijn, jullie tips! Dankjewel!

Vooral dat ie ideaal is om met temperatuur te spelen, glas een heel apart materiaal is en ook heel simpel schoon te houden.  Leuk ter afwisseling dus.

En ik vind hem ook mooi, wat nou niet het belangrijkste is. Maar van zo'n blauwgeaderde siliconen ding ter grootte van mijn onderarm droog ik spontaan op, dus mijn oog wil toch ook wat.

Voor vaginaal is de Satisfyer Master Vibrator trouwens favoriet. Fijne vibraties, maar vooral ook lekker groot. Daar hou ik van. Ik vind de meeste kwalitatieve vibrators altijd te dun, dus dit was een fijne ontdekking
Al heb ik daarnaast wel altijd nog clitorale stimulatie nodig.

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

25-07-2021 om 21:47

KillerQueen schreef op 25-07-2021 om 21:21:

Satisfyer.
Aankomende week met 50% korting te koop bij kruidvat. Voordeel: oplaadbaar en dus geen batterijen.

https://www.kruidvat.nl/satisfyer-pro-2-air-pulse-stimulator-vibrator/p/5307128

Deze wilde ik ook aanraden. En verder ben ik gek op mijn wand en mijn simpele gspotvibo. 

DutchDutchess

DutchDutchess

25-07-2021 om 21:50 Topicstarter

dank voor je uitleg Marquise! Leuk om te lezen, en eens met je opmerking over blauwgeaderde exemplaren...

ik had al wel eens van de satisfyer gehoord, maar ontdek nu (en doordat ik nu ook concreter google) dat er allerlei verschillende types zijn. iets met bomen en bos Dus fijn dat ik door jullie tips wat concreter kan zoeken.
Ik denk dat ik vooral iets zoek voor clitorale stimulatie tijdens penetratie, dat lijkt me wel interessant.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.