Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Waar naar toe met bdsm vragen?

De seksafdeling komt hier niet echt van de grond en de bdsm al helemaal niet. Op Viva is het ook rustig op dat gebied dus waarheen met een vraag? Het gaat om een gezondheidtechnische vraag. Iemand een tip?

Voor gezondheidstechnisch zou ik denken: de huisarts? Of stel gewoon je vraag and see what happens. Iemand moet beginnen met een onderwerp vd grond krijgen, toch.

Op viva is een zeer actief bdsm topic weet ik toevallig
En ik weet ook toevallig dat diverse van daar ook hier schrijven en volgens mij ook nog wel andere mensen met interesse er in. Dus ik zou zeggen. Gooi je vraag er in

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

24-07-2021 om 18:54

ja stel je vraat gewoon Β 

Dat bdsm topic zou hier ook wel welkom zijn, voor vragen van een vriendin πŸ˜‰ las (lees) ik graag mee.Β 
IkΒ vind Viafora in gebruik toch aangenamer dan Viva.Β 

Windhond schreef op 24-07-2021 om 18:55:

Dat bdsm topic zou hier ook wel welkom zijn, voor vragen van een vriendin πŸ˜‰ las (lees) ik graag mee.
Ik vind Viafora in gebruik toch aangenamer dan Viva.

Niemand houd je tegen hem te openen

In een gesprek daarover in een ander topic hier, was er qua nieuwe mensen vooral interesse van meelezers. Als de schrijvers hetzelfde zijn als op Viva ga ik hem niet openen, want ik wil dat topic niet leegtrekken qua schrijvers omdat mensen niet twee keer hun verhaal schrijven. Daarbij wil (nog) niet iedereen van daar naar hier en om nu tegen mijzelf te gaan lullen

Het zou dus alleen wat toevoegen, voor mij, als kletstopic als er ook echt nieuwe schrijvers zijn.

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

24-07-2021 om 18:59

Windhond schreef op 24-07-2021 om 18:55:

Dat bdsm topic zou hier ook wel welkom zijn, voor vragen van een vriendin πŸ˜‰ las (lees) ik graag mee.
Ik vind Viafora in gebruik toch aangenamer dan Viva.

Mee eens… 

Topic titel is inmiddels gewijzigd zodat het wat algemener is πŸ‘

Windhond schreef op 24-07-2021 om 18:55:

Dat bdsm topic zou hier ook wel welkom zijn, voor vragen van een vriendin πŸ˜‰ las (lees) ik graag mee.
Ik vind Viafora in gebruik toch aangenamer dan Viva.

Het voelt hier wat anoniemer. Ik heb inmiddels op het bdsm topic geschreven

KleneZachtZoet

KleneZachtZoet

25-07-2021 om 08:42 Topicstarter

Bedankt. Ik ga mijn vraag in het nieuwe topic zetten

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.