Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Vrouwen/bi ervaringen

Dat ik een beetje bi ben weet ik al een mooi poosje en ik heb daar ook het eea in ervaren de afgelopen jaren.
Ik merk dat ik steeds vrouwgerichter word naarmate ik ouder word en ik ben dan ook zeer dankbaar dat vrouw-ervaringen regelmatig op mijn pad komen.  Ik vier eens in de paar maanden een vrouwenfeestje met 3 prachtige exemplaren en een poosje geleden kwam iemand mijn leven binnenzeilen die behoorlijk indruk maakt. 

Ik vind vrouwen prachtig in hun seksualiteit, in hun zachtheid of juist in de kat die ze kunnen zijn. Ik geniet van hun sexyness en blijf me verbazen over hoe borsten voelen, hoe de ronding van middel naar heupen voelt, hoe een vrouw proeft.
Ik ben knetter op mijn vriend en vind het geweldig dat hij mij de ruimte geeft om ongeremd te genieten van vrouwen en heel af en toe genieten we samen van deze heerlijkheid.

Ik ben heel benieuwd of het herkenbaar is.  Merk jij ook dat je steeds vrouwgerichter wordt of heb je het bij een ooit experiment gehouden?
Of heb je werkelijk helemaal niks mee? 
Alles is welkom.


Nee, ik heb er totaal niks mee. Ik moet er niet aan denken om seks te hebben met een vrouw. Ik heb het ook nooit geprobeerd omdat ik daar niet opgewonden van word en er totaal geen behoefte aan heb.

Ik heb er niks mee, ik vind een vrouw lichamelijk ook totaal niet aantrekkelijk. Wel meegemaakt dat een vriendin die bi is, verliefd is geworden op mij, maar ik ben meteen duidelijk geweest naar haar toe dat ik niet op vrouwen val. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

18-04-2022 om 12:26

Ja ik ben erg vrouwgericht, altijd al. En ik vind ongeveer dezelfde dingen als jij leuk aan vrouwen.

Ik ben niet bi-sexueel. Heb het wel in jongere jaren een tijdje gedacht. Was toen voor mijn gevoel verliefd op een vrouw. Haar lichaam vond ik prachtig. Mooie rondingen, volle borsten. 
Het is bij die eenmalige verliefdheid gebleven. 

Ik heb er niets mee , word er niet opgewonden van en heb er geen behoefte aan.
Ik ben dus duidelijk hetero

Battle-Royale schreef op 18-04-2022 om 12:26:

Ja ik ben erg vrouwgericht, altijd al. En ik vind ongeveer dezelfde dingen als jij leuk aan vrouwen.

Jij bent toch een man? 

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

18-04-2022 om 14:36

Ik heb altijd hetero relaties gehad maar denk wel dat ik meer vrouw dan man gericht ben. De behoefte om daarmee te gaan experimenteren is er niet echt. Ik heb natuurlijk altijd al een vrouwenlichaam bij de hand en daar heb ik tot nu toe genoeg aan. 

Rooss4

Rooss4

18-04-2022 om 17:46 Topicstarter

Giggly schreef op 18-04-2022 om 12:40:

Ik ben niet bi-sexueel. Heb het wel in jongere jaren een tijdje gedacht. Was toen voor mijn gevoel verliefd op een vrouw. Haar lichaam vond ik prachtig. Mooie rondingen, volle borsten.
Het is bij die eenmalige verliefdheid gebleven.

Leuk, een meiden crush.  Ik ben nog nooit "echt" verliefd geweest op een vrouw maar een crush herken ik wel.  Nooit meer de behoefte om er weer eens iets mee te doen?

Rooss4

Rooss4

18-04-2022 om 17:47 Topicstarter

Nera schreef op 18-04-2022 om 14:36:

Ik heb altijd hetero relaties gehad maar denk wel dat ik meer vrouw dan man gericht ben. De behoefte om daarmee te gaan experimenteren is er niet echt. Ik heb natuurlijk altijd al een vrouwenlichaam bij de hand en daar heb ik tot nu toe genoeg aan.

Waarom denk je dat je meer vrouw- dan mangericht bent?  Je hebt er in het verleden ook nooit mee geëxperimenteerd?

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

18-04-2022 om 18:01

Rooss4 schreef op 18-04-2022 om 17:47:

[..]

Waarom denk je dat je meer vrouw- dan mangericht bent? Je hebt er in het verleden ook nooit mee geëxperimenteerd?

Ik ben van mannen nooit echt opgewonden geraakt. Mijn fantasieën zijn vaak op vrouwen gericht, en er is iets met het spiegelbeeld wat ik heb ontdekt.

Bi bij vrouwen is hip. Bi bij mannen vindt de overgrote meerderheid goor. En toch, meelezende heren, het is lekker een andere stijve pik te voelen.

Rooss4

Rooss4

18-04-2022 om 22:52 Topicstarter

willem1959 schreef op 18-04-2022 om 22:04:

Bi bij vrouwen is hip. Bi bij mannen vindt de overgrote meerderheid goor. En toch, meelezende heren, het is lekker een andere stijve pik te voelen.

Het staat je vrij een topic te openen over mannen die mannen geil vinden.

Dit topic gaat over vrouwen. 

Ik weet al sinds m’n 18e dat ik op mannen en vrouwen val. In m’n huidige relatie (met een man) is er ook de ruimte om seks met een vrouw te hebben. Dat is sensueel en opwindend. Mijn dominante kant komt ook naar boven bij sommige vrouwen, zelden bij een man.
zoenen met een vrouw maar ook samen dansen in een club of de subtiele aanrakingen vind ik echt niet te vergelijken met de interactie met een man. 
Ik merk op een feest of festival ook dat ik altijd wil flirten met vrouwen, veel spannender ofzo. 

Rooss4

Rooss4

18-04-2022 om 23:17 Topicstarter

Herkenbaar MissBobby! Ook het dominante stukje dat ik bij vrouwen wel heb en bij mannen beslist niet. 

Over een paar weken hebben we weer een 4-date en ik ga er maar eens even eentje collarren denk ik zo. 

Goed plan Rooss! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.