Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Vind je je vagina lelijk?

Laatst hoorde ik weer eens een bedpartner zeggen dat ze haar vagina lelijk vond.
Dat maakte mij verdrietig.

Voor alle vrouwen die onzeker zijn over hoe een vagina "er uit hoort te zien", of hun yoni tot een ideaalbeeld willen laten opereren, zeg ik het volgende.
Alle vagina's (of eigenlijk vulva's, want dat is het buitenste zichtbare deel van de vagina), die ik in mijn 40 seksueel actieve jaren gezien heb, zien er anders uit. Allemaal. Er bestaat geen vorm hoe je vulva "er uit zou moeten zien". Het lijkt zo bedoeld dat ze er verschillend uitzien. En ik vind ze allemaal even mooi en woest aantrekkelijk. Oprecht.

Meest opvallend, en onthoudt dit misschien helpt het je,....in een mannen-onder-elkaar-gesprek heb ik nog nooit(!) een man horen zeggen dat zijn bedpartner een lelijke kut had....nog...nooit!

Dus tijdens al die BBQ's, sportkantinegesprekken, kroegentochten, brallerige studentenfeesten, vrijgezellenavonden, bedrijfskantines met werkmannen-in-overal, na-de-beurs-afzakkers met dronken zakenmannen-in-pak komen altijd vrouwen uitgebreid ter sprake, maar nooit iets gehoord over een lelijke yoni...nog...nooit...never!

Lets-make-her-vulva-beautiful-again. Help me.


Ik denk dat je hier helemaal verkeerd zit. 

Infobericht: post deels verwijderd ivm bashen en offtopic

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

10-09-2021 om 19:35

Een vagina is ook niet bedoeld om naar te kijken.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

10-09-2021 om 19:43

Goed gezegd, TO! Zoveel vrouwen, zoveel verschillen. 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

10-09-2021 om 19:47

Het is dat ik niet meer zo lenig ben, anders had ik er zelf aan gesabbeld

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

10-09-2021 om 19:52

Hen74 schreef op 10-09-2021 om 19:43:

Goed gezegd, TO! Zoveel vrouwen, zoveel verschillen.

Dit. En ik ben tevreden zelf. En mijn sekspartner(s) ook. En anders hebben ze pech. 

Ik vind den doosch vrij onesthetisch, maar ik zit daar dan weer niet mee. Kan ook nog. Geen enkele neiging om er in te laten snijden. 

Overigens, nog voordat ik ook maar seksueel actief was had ik al wel degelijk gelezen van mannen die een oordeel hadden over het uiterlijk van de kut hoor. Jan Wolkers, Herman Brood, die in boek cq interview precies omschreven wat mooie en wat lelijke kutten waren. Ik herinner me nog dat ze het over schaamlippen als saloondeuren hadden. Reken maar dat dat wel de indruk wekt dat mannen een mening hebben over hoe het er uit ziet. 

En dan kun je zeggen “trek je dr niks van aan”, maar zo werkt dat niet als je 14 of 15 bent en met rode oortjes probeert te ontdekken hoe de wereld van de volwassenen in elkaar zit. 

Hoewel ik van diverse mensen hebben gehoord dat ik een mooie vulva heb, heb ik er zelf esthetisch weinig mee. Ook niet met mannelijke geslachtsdelen trouwens. Ik vind ze niet mooi of lelijk, ze zijn gewoon. 

Och ja. Die dingen zijn alleen mooi door associatie. Ik ben blij met de mijne, alles functioneert prima. 

Vind alle vagina's niet zo mooi. Alle piemels overigens ook. Dat hele reproductie-gebied is gewoon niet heel knap, maar dat maakt beiden niet minder interessant en leuk om aan te zitten. Dat er vrouwen zijn die vinden dat een vagina een visueel hoogstandje moet zijn en moet voldoen aan wat zij denken dat mannen willen vind ik kwalijk. Dan gaat er toch iets mis bij de seksuele educatie

Vanwaar je behoefte om dat hier te komen verklaren? Voor zover ik het forum hier volg, heb ik nog geen vrouw hier negatief over haar intieme delen weten doen.

Heb je echt geen ander onderwerp waarmee je kan scoren?

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

10-09-2021 om 21:14

Yoni, echt hoor, veeg me op.

Nee

Nee

10-09-2021 om 21:15

De eerste keer dat ik ooit heb stil gestaan bij het uiterlijk van mijn vagina was door een vivaforum topic inclusief een schema met hoe een gemiddelde vagina er uit ziet. Dus dankjewel vrouwen. Op viva kwam ik er ook achter dat tepels blijkbaar ook een bepaalde vorm moeten hebben. Ik had er nooit bij stil gestaan en ik wist niet dat mensen daar een mening over vormden. In het normale leven echt nog nooit wat over gehoord, dus ik wijt dit nieuw verworven lichamelijk bewustzijn aan het internet.

Nou, ik vind mijn haar mooi, en mijn borsten, maar mijn kut? Mwah, niet lelijk maar ook niet mooi.

Ja, ik vind mijn vulva vrij lelijk, en die van andere vrouwen ook, maar dat doet echt 0,0 af aan het genot wat ik er aan beleef. Daar hoef je echt niet verdrietig om te worden. 

Alsof alles waar je blij van wordt, mooi moet zijn. Nee dank je. 

Ik vind niet zo veel van het uiterlijk van mijn vagina.  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.