Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

String mannen

Hallo,

ik heb de volgende vraag, mijn vriend houd van lingerie en dus ook van strings. Nu draagt hij die zelf ook heel graag, had hem toen betrapt met een string van mij aan. Zo is het balletje gaan rollen.  Eerst dacht ik van doe normaal, maar heb het nú geaccepteerd en het staat best leuk! Ik merk wel dat ik het wel geaccepteerd heb maar er wel beetje onzeker onder ben. Nou is mijn vraag wat vinden jullie? 

Hij heeft ook nog een fetisj maar dat zal ik later vragen. 

Ik vind dat iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt.

ik vind strings bij niemand mooi man of vrouw dus ik zou er niet warm van worden.

waarom ben je onzeker dan? 

Zolang ik er niet tegenaan hoef te kijken vind ik alles prima.

Strings vind ik bij mannen en vrouwen helemaal niets 

Wat doet het er toe wat wij ervan vinden?  
Ik hoop je partner niet tegen te komen als hij slechts een string aanheeft.

Ik begrijp niet hoe je vriend een string van jou aankrijgt, maar dat hoef ik ook niet te weten... Hoezo heb je het geaccepteerd, iedereen mag toch dragen wat hij/zij prettig vind? Ken mannen die tig jaar geleden al een string droegen, ik zie daar niets vreemds in. Met welke reden jij daarover onzeker bent, is mij een raadsel.

bij de meeste seksshops kan je ook gewoon sexy lingerie voor mannen krijgen, hoeft hij de jouwe niet aan.

Zeespiegel schreef op 06-12-2025 om 10:15:

bij de meeste seksshops kan je ook gewoon sexy lingerie voor mannen krijgen, hoeft hij de jouwe niet aan.

Daarvoor hoef je niet speciaal naar een sexshop. Een string draag je omdat je het fijn vind zitten of omdat het in sommige kleding mooier is, niet alleen in de slaapkamer.

ik vind ook strings bij niemand mooi staan, ik zie het ook vaak als mensen een string onder een broek aantrekken. Ik vind het geen gezicht. Maar ieder zijn ding 

Zit het je zo hoog dat je er midden in de nacht een topic over moest openen?

Het blijft hopelijk alleen bij jouw string dragen.
Maakt die vraag jou onzeker?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.