Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Smaakt sperma viezer als man lang niet klaargekomen is?

Hallo allemaal,
Eerste topic hier en misschien een gekke vraag. Eerst wat uitleg zodat een beetje duidelijk is waar het vandaan komt, en ik geen trol ofzo ben

ik ben vrij hoog zwanger (36 weken) en ons seksleven staat wat stil. Dat geeft niks, komt goed. We zijn al langer doorgegaan dan bij eerste kindje.

Nou vraag ik me dus af, als ik mijn man toch even wil helpen, verleiden oid smaakt zijn sperma dan viezer omdat ie al langer niet is klaargekomen?? Er even vanuitgaande dat ie zelf niets doet, dat zal misschien ook wel natuurlijk 

sorry voor de stomme vraag! 


Ghe, geen idee eigenlijk. Ik dacht dat het vooral lag aan wat hij gegeten heeft. Maar misschien is dat ook onzin. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

02-09-2021 om 23:17

Ik wil het eigenlijk niet weten...... 

Sperma ververst toch steeds?

Ik zou me eerder zorgen maken dat het door zwangerschapshormknen viezer smaakt dan door lang niet klaarkomen. Dat blijft zich natuurlijk niet eeuwig opstapelen in zijn lijf.

je kunt het proberen en het ons komen vertellen 

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

02-09-2021 om 23:19

Stel je voor dat je nog nooit een sinaasappel hebt gegeten en je wil graag weten hoe een sinaasappel smaakt, dan zijn er twee mogelijkheden om daar achter te komen.

1. Je vraagt aan iedereen die ooit een sinaasappel gegeten heeft, om de smaak van een sinaasappel te beschrijven. Desnoods post je die vraag op een openbaar toegankelijk webforum.

2. Je gaat naar de markt of de winkel, koopt een netje sinaasappels en je gaat ze gewoon eten.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

02-09-2021 om 23:45

Heeft hij zichzelf niet geholpen in de tussentijd? Misschien is het geen oud sperma

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

02-09-2021 om 23:53

Yolo schreef op 02-09-2021 om 23:45:

Heeft hij zichzelf niet geholpen in de tussentijd? Misschien is het geen oud sperma

🥴

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

02-09-2021 om 23:56

BeertjeColargol schreef op 02-09-2021 om 23:19:

Stel je voor dat je nog nooit een sinaasappel hebt gegeten en je wil graag weten hoe een sinaasappel smaakt, dan zijn er twee mogelijkheden om daar achter te komen.

1. Je vraagt aan iedereen die ooit een sinaasappel gegeten heeft, om de smaak van een sinaasappel te beschrijven. Desnoods post je die vraag op een openbaar toegankelijk webforum.

2. Je gaat naar de markt of de winkel, koopt een netje sinaasappels en je gaat ze gewoon eten.

Nou een oude sinaasappel is echt niet lekker hoor, dus vanwaar de vergelijking tussen sperma en sinaasappels? Niks ouds is lekker, alleen kaas 😁

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

03-09-2021 om 00:00

Yolo schreef op 02-09-2021 om 23:56:

[..]

Nou een oude sinaasappel is echt niet lekker hoor, dus vanwaar de vergelijking tussen sperma en sinaasappels? Niks ouds is lekker, alleen kaas 😁

Dat klopt, maar zo heb ik het nooit bekeken. Als je het zo bekijkt is de vergelijking met een sinaasappel niet zo gelukkig gekozen.

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

03-09-2021 om 00:34

Pim Fortuyn heeft ooit bij Ivo Niehe iets gezegd over de smaak van sperma, dat het smaakt als Beerenburg, of dat hij aan het sperma kan proeven of iemand Beerenburg gedronken heeft.
Ik heb net geprobeerd om een filmpje te zoeken op YouTube waarin Pim Fortuyn dat gezegd heeft, maar ik heb het helaas niet kunnen vinden.

Deels mosterdzaad: als de man niet ejaculeert, wordt het sperma afgebroken door het lichaam en ververst. De smaak wordt inderdaad bepaald door eten en drinken. The proof of the pudding is in the eating.

Eerst wat uitleg zodat een beetje duidelijk is waar het vandaan komt, en ik geen trol ofzo ben 

Maar je benoemt het maar wel even? Terwijl je je net hebt aangemeld..Waarom eigenlijk?

NinjeTurtle schreef op 03-09-2021 om 07:27:

Eerst wat uitleg zodat een beetje duidelijk is waar het vandaan komt, en ik geen trol ofzo ben

Maar je benoemt het maar wel even? Terwijl je je net hebt aangemeld..Waarom eigenlijk?

Nou, dat was wel het eerste wat ik dacht en met mij waarschijnlijk nog meer mensen. Dus daar had ze wel gelijk in.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.