Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Seksspeeltjes met je partner/fwb/anders; aanvulling of concurrentie?

Omdat het elders offtopic is, maar het wel een boeiend onderwerp is. Hoe kijk jij en/of de persoon met wie je seks hebt tegen seksspeeltjes aan?

Peiling

Seksspeeltjes tijdens de seks..
79 stemmen
78%
1%
9%
11%

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

08-09-2021 om 16:36

Een aanvulling. 
Waarom staat noodzaak er trouwens niet bij in je poll?

Lollypopje

Lollypopje

08-09-2021 om 16:38 Topicstarter

BlueHeart schreef op 08-09-2021 om 16:36:

Een aanvulling.
Waarom staat noodzaak er trouwens niet bij in je poll?

Omdat het dan net zo goed een aanvulling is

En daarbij schreef jij zelf dat als jij haar niet zonder kan laten komen, je er sowieso geen speeltje bij wilt. Dus dan is noodzaak ook geen noodzakelijke optie

Lollypopje

Lollypopje

08-09-2021 om 16:42 Topicstarter

voor mij absoluut een aanvulling. Een man die er moeite mee heeft, komt mijn bed niet in. Niet dat het altijd moet overigens.
Soms is het gewoon leuk, zeker als de ander het hanteert en soms lukt het me niet zonder. Tijdens penetratie lukt het me sowieso nooit, ook niet met eigen hantwerk. Terwijl het juist wel lekker kan zijn ook te komen, dus dan is een speeltje ideaal. Of gewoon nadat de ander al gekomen is en moe en gelukzalig naast me ligt en dan ik op die manier terwijl ik tegen hem aan lig.

ik zou niet weten waarom het concurentie zou moeten zijn. Als je als man bij een vrouw in bed ligt is dat meestal niet voor niks. Iedereen en alles heeft zn functie. Man of speeltje.

Ik heb er vooral belang bij dat de dame in kwestie zich amuseert in bed. Als je een fijne sekspartij hebt mét speeltje denk ik dat de kans groter is dat er een tweede keer volgt dan als het waardeloos of meh was zónder speeltje.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

08-09-2021 om 16:58

Lollypopje schreef op 08-09-2021 om 16:42:

voor mij absoluut een aanvulling. Een man die er moeite mee heeft, komt mijn bed niet in. Niet dat het altijd moet overigens.
Soms is het gewoon leuk, zeker als de ander het hanteert en soms lukt het me niet zonder. Tijdens penetratie lukt het me sowieso nooit, ook niet met eigen hantwerk. Terwijl het juist wel lekker kan zijn ook te komen, dus dan is een speeltje ideaal. Of gewoon nadat de ander al gekomen is en moe en gelukzalig naast me ligt en dan ik op die manier terwijl ik tegen hem aan lig.

Ik vind het een aanvulling maar het moet geen moetje worden omdat ze zonder niet klaar komt. Dus niet dat er bij elke keer neuken die bak met speeltjes naast moet staan.

aanvulling - maar één van mijn partners komt alleen klaar met een speeltje en dat vind ik stiekem toch een beetje jammer

Vanilleseks zonder speeltjes is lekker op zijn tijd, maar ik hou toch ook wel graag van wat ruiger incl speeltjes. Als een man of vrouw daar niks mee kan, past hij/zij niet bij mij.

Lollypopje

Lollypopje

08-09-2021 om 17:19 Topicstarter

BlueHeart schreef op 08-09-2021 om 16:58:

[..]

Ik vind het een aanvulling maar het moet geen moetje worden omdat ze zonder niet klaar komt. Dus niet dat er bij elke keer neuken die bak met speeltjes naast moet staan.

Dus jij hebt dan liever dat ze niet klaar komt, als het anders niet lukt?

Jij gunt haar geen orgasme, omdat jij het te veel gedoe vind?

Een vibrator die er naast ligt is bij mij vaak trouwens een stuk minder circus, jouw woorden in het andere topic, want het gaat een stuk makkelijker, dan hand en mond werk.

Ik hoef echt niet elke keer klaar te komen, maar zo'n instelling vind ik echt een zware afknapper.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

08-09-2021 om 17:27

Lollypopje schreef op 08-09-2021 om 17:19:

[..]

Dus jij hebt dan liever dat ze niet klaar komt, als het anders niet lukt?

Jij gunt haar geen orgasme, omdat jij het te veel gedoe vind?

Een vibrator die er naast ligt is bij mij vaak trouwens een stuk minder circus, jouw woorden in het andere topic, want het gaat een stuk makkelijker, dan hand en mond werk.

Ik hoef echt niet elke keer klaar te komen, maar zo'n instelling vind ik echt een zware afknapper.

Waar lees jij dat ik haar geen orgasme gun? De vrouwen in mijn leven kwamen en komen makkelijk klaar dus dan is perse een speeltje erbij ook nergens voor nodig.    

Als ze zonder niet kan past ze niet bij mij. Ik dacht trouwens dat de vraag wat  iemand van speeltjes vind. 


Absoluut een aanvulling. Een man die gaat zeuren over z’n fragiele ego mbt speeltjes komt m’n bed niet in. Bizar ook om dat een heel circus te noemen. Vaak is het nog sneller ook dus wat nou het probleem is….

Lollypopje

Lollypopje

08-09-2021 om 17:31 Topicstarter

BlueHeart schreef op 08-09-2021 om 17:27:

[..]

Waar lees jij dat ik haar geen orgasme gun? De vrouwen in mijn leven kwamen en komen makkelijk klaar dus dan is perse een speeltje erbij ook nergens voor nodig.

Als ze zonder niet kan past ze niet bij mij. Ik dacht trouwens dat de vraag wat iemand van speeltjes vind.


Dat is zeker de vraag, maar dat geldt dus ook voor speeltjes als iemand niet kan klaar komen. En blijkbaar tollereer jij ze alleen als ze niet nodig zijn.

En dat vind ik wel getuigen van een fragiel ego. Maar dat is mijn mening.

Lollypopje schreef op 08-09-2021 om 17:31:

[..]

Dat is zeker de vraag, maar dat geldt dus ook voor speeltjes als iemand niet kan klaar komen. En blijkbaar tollereer jij ze alleen als ze niet nodig zijn.

En dat vind ik wel getuigen van een fragiel ego. Maar dat is mijn mening.

Ik vind het vooral vermakelijk om te denken dat alle vrouwen makkelijk kwamen en komen. Tenzij er maar 1 of 2 bedpartners zijn geweest is dat niet aannemelijk en is er dus hier en daar gefaked. Daarnaast kan je aan de buitenkant niet zien of een vrouw makkelijk komt of niet dus… 

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

08-09-2021 om 17:37

Lollypopje schreef op 08-09-2021 om 17:31:

[..]

Dat is zeker de vraag, maar dat geldt dus ook voor speeltjes als iemand niet kan klaar komen. En blijkbaar tollereer jij ze alleen als ze niet nodig zijn.

En dat vind ik wel getuigen van een fragiel ego. Maar dat is mijn mening.

Tja, wat wil je horen? 

Absoluut een welkome aanvulling, zowel voor beiden 

Lollypopje

Lollypopje

08-09-2021 om 17:40 Topicstarter

BlueHeart schreef op 08-09-2021 om 17:37:

[..]

Tja, wat wil je horen?

Je mag je mening geven en ik mag daar weer wat van vinden. En types als jij maken mij weer heel dankbaar voor al die leuke mannen zonder kwetsbaar ego die ik heb getroffen💜

Dus dankjewel. Ik besef me weer hoe ik bof ☺

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.