Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Zij

Zij

15-09-2021 om 18:31

Schaafwondjes na seks

Ik heb een spiraal al enkele jaren, sinds kort een nieuwe partner en hij ervaart een soort schaafwondjes na de seks. Zou dit van het spiraal kunnen komen? Hij voelt tijdens de seks niets maar daarna wel, wellicht hebben jullie ervaringen of tips.
Spiraal is gecontroleerd en zat nog op zijn plek, er is wel een stukje van een draadje afgeknipt.

Waar heeft hij ze precies?

Ik had ooit eens een scharrel die vreemdging en bij mij thuis op de grond op haar knieën van achteren door mij genomen werd. Thuis vroeg haar man waar die schaafwondjes op haar knieën van kwamen. 

Maar dat zal je wel niet bedoelen. 

willem1959 schreef op 15-09-2021 om 19:24:

Ik had ooit eens een scharrel die vreemdging en bij mij thuis op de grond op haar knieën van achteren door mij genomen werd. Thuis vroeg haar man waar die schaafwondjes op haar knieën van kwamen.

Maar dat zal je wel niet bedoelen.

Maar je moet het toch even vertellen, hè? 

Het kan prima dat hij wat last heeft van een draadje. Je spiraal zelf is nogal onmogelijk aangezien je spiraal in je baarmoeder zit en je vriend daar niet komt met z’n zakie. 

Die draadjes zijn vrij zacht; geen harde uitsteeksels zeg maar. Alles kan, maar het lijkt me minder waarschijnlijk dat het daarvan komt.

Ai, ai. Oe....

willem1959 schreef op 15-09-2021 om 19:24:

Ik had ooit eens een scharrel die vreemdging en bij mij thuis op de grond op haar knieën van achteren door mij genomen werd. Thuis vroeg haar man waar die schaafwondjes op haar knieën van kwamen.

Maar dat zal je wel niet bedoelen.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

16-09-2021 om 00:06

Had hij dit direct na de eerste keer?
Heb dit ook gehad maar dat was door de frequentie waarop we seks hadden.
Nieuwe relatie en veel seks? 

Tip: stopte vanzelf eens de frequentie minderde en ondertussen was het een tijdelijk ongemak.

Zij

Zij

16-09-2021 om 06:39 Topicstarter

Valdemar schreef op 16-09-2021 om 00:06:

Had hij dit direct na de eerste keer?
Heb dit ook gehad maar dat was door de frequentie waarop we seks hadden.
Nieuwe relatie en veel seks?

Tip: stopte vanzelf eens de frequentie minderde en ondertussen was het een tijdelijk ongemak.


nee de eerste keer niet, relatief veel seks. Lange “sessies” ook 😊. 

De frequentie minderen doen we nu sowieso, lastig want je wilt zo graag.. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

16-09-2021 om 09:21

willem1959 schreef op 15-09-2021 om 19:24:

Ik had ooit eens een scharrel die vreemdging en bij mij thuis op de grond op haar knieën van achteren door mij genomen werd. Thuis vroeg haar man waar die schaafwondjes op haar knieën van kwamen.

Maar dat zal je wel niet bedoelen.

Peaches schreef op 15-09-2021 om 19:43:

[..]

Maar je moet het toch even vertellen, hè?

Hij kan toch schaafwondjes op zijn knieen hebben toevallig?

Duiveninhetnieuws schreef op 15-09-2021 om 19:50:

Die draadjes zijn vrij zacht; geen harde uitsteeksels zeg maar. Alles kan, maar het lijkt me minder waarschijnlijk dat het daarvan komt.

En toch ervaarden wij het ook, de draadjes gaven problemen.
Na het afknippen geen probleem meer, dus wel degelijk de draadjes.
Huisarts zei ook dat het wel eens voorkwam...

BrightEchidna89

BrightEchidna89

16-09-2021 om 14:19

Zij schreef op 16-09-2021 om 06:39:

[..]


nee de eerste keer niet, relatief veel seks. Lange “sessies” ook 😊.

De frequentie minderen doen we nu sowieso, lastig want je wilt zo graag..

Komt vanzelf wel goed zo te horen.
Leuk moment om wat te experimenteren met zaken die minder wrijving opleveren. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.