Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 20-1


ReliableGnu63

ReliableGnu63

18-03-2022 om 14:27

watertoren schreef op 18-03-2022 om 14:13:

[..]

Ik lees hier regelmatig mee maar ik heb gereageerd omdat ik heel boos word als ik lees over mannen die het met een man doen en de vrouw thuis van niks weet. Dat vind ik zo fout!

Beluister de Podcast eens die ik zojuist postte. Anoniem intiem, misschien denk je er daarna toch anders over. hele levens overhoop, ook van de mannen zelf

Peen schreef op 18-03-2022 om 14:10:

[..]

, maar als iemand dan zegt geen biseksuele relatie te willen is dat net zo goed oké. Iedereen moet zijn leven zelf inrichten naar wat bij je past.


Tuurlijk. Ik snap alleen niet waarom jij denkt dat hij constant iets zou missen als hij biseksueel zou zijn. 
Maar goed, daar komt geen antwoord op waarschijnlijk. 

watertoren schreef op 18-03-2022 om 14:13:

[..]

Ik lees hier regelmatig mee maar ik heb gereageerd omdat ik heel boos word als ik lees over mannen die het met een man doen en de vrouw thuis van niks weet. Dat vind ik zo fout!

En je kunt niet snappen dat dat heel vaak te maken heeft met de oordelen en reacties van de vrouw in kwestie? 

Wat je zaait oogst je. 

Rooss4 schreef op 18-03-2022 om 14:34:

[..]

En je kunt niet snappen dat dat heel vaak te maken heeft met de oordelen en reacties van de vrouw in kwestie?

Wat je zaait oogst je.

Zoals ik al zei dat hoor je in het begin van een relatie te zeggen of als je later ineens nieuwsgierig bent naar seks met hetzelfde geslacht dat eerlijk zeggen en niet stiekem doen. Dan heeft de andere partij de keuze of de relatie door gaat of niet.

watertoren schreef op 18-03-2022 om 14:39:

[..]

Zoals ik al zei dat hoor je in het begin van een relatie te zeggen of als je later ineens nieuwsgierig bent naar seks met hetzelfde geslacht dat eerlijk zeggen en niet stiekem doen. Dan heeft de andere partij de keuze of de relatie door gaat of niet.

Stel nu dat jouw man inderdaad op latere leeftijd deze gevoelens had ontwikkeld/ontdekt. Hij had ze dan niet aan jou kunnen vertellen als hij niet wilde scheiden. Hij had er dus mee moeten worstelen met alle gevolgen van dien - mogelijk zou zijn geheim er toe geleid hebben dat hij het verlangen niet kon onderdrukken en hij dus een homoontmoetingsplek zou bezoeken - terwijl als hij er gewoon over had kunnen praten zonder dat jij onmiddellijk naar de rechtbank zou rennen, hij dit een hele andere plek zou kunnen geven.

watertoren schreef op 18-03-2022 om 14:13:

[..]

Ik lees hier regelmatig mee maar ik heb gereageerd omdat ik heel boos word als ik lees over mannen die het met een man doen en de vrouw thuis van niks weet. Dat vind ik zo fout!

Maar dat is niet wat je zei. Je zei dat zowel jij als je man bij het begin van jullie relatie hebben uitgesproken tegen biseksualiteit te zijn en dat je geen relatie zou willen met iemand die biseksueel is. 

ReliableGnu63

ReliableGnu63

18-03-2022 om 15:16

febag schreef op 18-03-2022 om 14:58:

mogelijk zou zijn geheim er toe geleid hebben dat hij het verlangen niet kon onderdrukken en hij dus een homoontmoetingsplek zou bezoeken - terwijl als hij er gewoon over had kunnen praten zonder dat jij onmiddellijk naar de rechtbank zou rennen, hij dit een hele andere plek zou kunnen geven.

dit dus!

Peen schreef op 18-03-2022 om 14:10:

[..]

Dat is toch ook prima als je dat allebei zo wil en jullie daar gelukkig van wordt, maar als iemand dan zegt geen biseksuele relatie te willen is dat net zo goed oké. Iedereen moet zijn leven zelf inrichten naar wat bij je past.

Maar goed, ik verdwijn weer uit dit topic, want ik ben helemaal geen swinger. Ik zat alleen maar mee te lezen en werd getriggerd door de discussie met Watertoren

Er staat nergens dat je een biseksuele relatie “moet willen” maar om nu meteen te zeggen “ik wil geen relatie met iemand die biseksueel is” getuigt niet echt van een open houding en ook niet van begrip voor biseksuele mensen. Je geaardheid zegt iets over je partnerkeuze maar niet over of je vreemd gaat of dat je relatie succesvol verloopt. Dus ik vind het raar om iemand bij voorbaat al af te schrijven vanwege diens biseksualiteit: dat die persoon in potentie op beide geslachten kan vallen maakt toch niet dat ie dan “niet echt” op één persoon zou kunnen vallen? 

maar misschien gaat dit voor Watertoren meer over vreemdgaan dan over biseksualiteit? Dat t vooral erg is dat partner seks heeft of wilt met anderen? 

Mischa83 schreef op 18-03-2022 om 15:25:

maar misschien gaat dit voor Watertoren meer over vreemdgaan dan over biseksualiteit? Dat t vooral erg is dat partner seks heeft of wilt met anderen?

Dat kan, maar dan moeten de berichten zich richten tegen vreemdgaan en niet tegen biseksualiteit. Niet iedere biseksueel gaat vreemd, zijn wat dat betreft net hetero’s zou ik zo denken…😉

Mischa83 schreef op 18-03-2022 om 15:25:

maar misschien gaat dit voor Watertoren meer over vreemdgaan dan over biseksualiteit? Dat t vooral erg is dat partner seks heeft of wilt met anderen?

Het gaat inderdaad vooral om het stiekeme en de oneerlijkheid. 

er.is.maar.1.Pino schreef op 18-03-2022 om 15:29:

[..]

Dat kan, maar dan moeten de berichten zich richten tegen vreemdgaan en niet tegen biseksualiteit. Niet iedere biseksueel gaat vreemd, zijn wat dat betreft net hetero’s zou ik zo denken…😉

Haha zou je denken😜! Maar wat je zegt klopt wel natuurlijk. Kan me alleen zo slecht voorstellen dat mensen hier echt zo'n afkeer van hebben anno 2022.

ReliableGnu63

ReliableGnu63

18-03-2022 om 15:36

Mischa83 schreef op 18-03-2022 om 15:25:

maar misschien gaat dit voor Watertoren meer over vreemdgaan dan over biseksualiteit? Dat t vooral erg is dat partner seks heeft of wilt met anderen?

Wat is vreemdgaan hierin? voor mij is het met mannen pure lust. meer niet. en als ik die lust kan delen met mijn partner zou ik dat helemaal geweldig vinden om samen ons seksleven te verrijken. bij partners die niet open staan om te swingen etc is het natuurlijk een ander verhaal. maar zelfs dan hoeft dat geen einde relatie te betekenen en er sprake hoeft te zijn van vreemdgaan

Kevin_ schreef op 18-03-2022 om 15:36:

[..]

Wat is vreemdgaan hierin? voor mij is het met mannen pure lust. meer niet. en als ik die lust kan delen met mijn partner zou ik dat helemaal geweldig vinden om samen ons seksleven te verrijken. bij partners die niet open staan om te swingen etc is het natuurlijk een ander verhaal. maar zelfs dan hoeft dat geen einde relatie te betekenen en er sprake hoeft te zijn van vreemdgaan

Nou, als je een vrouw en kinderen thuis hebt zitten die nergens van weten en je hebt seks met een man op zo'n homo ontmoetingsplaats dan ga je wel degelijk vreemd.

Kevin_ schreef op 18-03-2022 om 15:36:

[..]

Wat is vreemdgaan hierin? voor mij is het met mannen pure lust. meer niet. en als ik die lust kan delen met mijn partner zou ik dat helemaal geweldig vinden om samen ons seksleven te verrijken. bij partners die niet open staan om te swingen etc is het natuurlijk een ander verhaal. maar zelfs dan hoeft dat geen einde relatie te betekenen en er sprake hoeft te zijn van vreemdgaan

Joh, monogamie is zeg maar echt niet m'n ding, dus ik vind niets vreemdgaan🤭. Maar ik weet dat veel mensen hier anders over denken. T is ook anders als je afgesproken hebt om alleen met elkaar te seksen natuurlijk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.